Gå til innhold

Lek fotballspeider mot Valencia - Vinn fotballdrakt

Kjakan24

Anbefalte innlegg

Hei, håper du vil være litt fotball speider

VINN: Valencia drakt for 09/10 eller 08/09 sesongen.

Har en rekke navn som jeg trenger å vite mer info om.

Vil i utganspunktet vite om disse kunne være i nærheten av å kunne gå på utlån i 6 mnd til en Tippeliga klubb. Alle spiller eller har nylig spilt for Valencia.

Det er ingen av spillerne (så vidt jeg vet) som er faste på Valencia og dermed aktuelle for et 6 mnd opphold i Tippeligaen. Men regner med at det er noen gode "speidere" der ute.

Håper at folk kan komme med tips:

Valencia spillere - trenger info om hvor mye de spilte av fotball i 08/09 sesongen, samt info om hvordan spillertyper de er, alder osv.

Carlos David

Crístobal Torres

Miguel Ángel Angulo

Miguel Hugo

Ignacio González

Stephen Sunday

Aarón Ñíguez

Lykke til med speidingen.

Jeg gir bort en ny Valencia drakt til den som kommer med mest og best info om disse spillerne.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Football Manager har vel gjort en god del av jobben for deg allerede? Skal kanskje ikke ta spillerattributtene for god fisk, men alle statistikker er jo riktige i FM

Jeg har ikke FM, men hvis du Copy / Paster, eventuelt tar Screenshot av spillerne og limer inn her så ligger du godt an til å få en Valencia trøye for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe annet enn internett og FM, men klarte å skrape frem dette, og håper det er til noen hjelp:

David Carlos:

Spania

24.6.1986

184 cm

Midstopper (kan så vidt jeg vet bare spille denne rollen)

Høyrefotet

Spilte for Valencia C i 2004

Spilt for Valencia Mestalla siden det.

Han har ingen landskamper for hverken senior landslaget eller aldersbestemte.

Crístobal Torres:

Kjent som Curro Torres

Spania

180 cm

Høyreback

Høyrefotet

Lang karriere der han begynte i Damm før han gikk til Graemenet, så spilte han for Valencia Mestalla før han gikk til Recreativo for å så gå til Tenerife siden 2001 - 2002 har han spilt for Valencia helt til han i 07 - 08 sesongen gikk på utlån til Murcia.

5 landslagskamper.

Miguel Ángel Angulo:

Spania

23.6.1977

180 cm

Høyrefotet

Primært høyreving, men kan bekle den sentrale rollen og rollen bak spissen

Har spilt 11 kamper for Spania.

Han kom fra Real Sporting S.A.D i 1994 - 1995 til Valencia Mestalla, deretter gikk han på lån til Villareal som for tiden lå i Liga Adelante da. Helt siden det har han spilt på førstelaget til Valencia og er nok et svært usannsynlig mål for en tippeligaklubb..

Miguel Hugo:

Portugal

15.1.1983

178 cm

Venstrefotet

Han liker seg best på den sentrale midtbanen, men kan også spille i den offensive midtbanerollen.

Playmakertype

23 landskamper for Portugal

Begynte karrieren i Sporting før han gikk til Newcastle for å så gå på utlån til Sporting i en sesong. Har spilt i Valencia siden 05 - 06, men gikk på lån til Osasuna i 07 - 08 sesongen. Jeg vil også kategorisere han som en spiller som nærmest vil være umulig å lokke til tippeligaen.

Ignacio González:

Uruguay

14.5.1982

180 cm

Høyrefotet

Offensiv midtbane er favorittposisjonen

15 landskamper for Uruguay.

Spilt mesteparten av karrieren sin i Danubio før han gikk gratis til Monaco der han i fikk fem kamper. Han gikk så gratis til Valencia hvor han ble lånt ut til Newcastle i samme sesong der han har fått to kamper for et Newcastle som har rykket ned.

Stephen Sunday:

Kjent som Sunny

Spania

180 cm

Høyrefotet

Defensiv midtbanespiller

Spilte som 18 åring fast for Liga Adelante klubben Eijido, og gikk til Valencia for 17 millioner kroner i 2007, vært på lån i Osasuna i år, men har bare fått fire kamper. Til tross for dette regnes han som en lovende spiller for fremtiden og har spilt for Spania U21, U20 og U19. Porthsmouth var linket til han i januar, men pga. finansielle problemer ble det aldri noe av.

Aarón Ñíguez:

Spania

26.4.1989

170 cm

Høyrefotet

Spiss, men kan spille i den offensive midtbanerollen og på høyrekanten

Har spilt 23 kamper for Spania U19 samt noen kamper for U20 og U21.

Han er for tiden på lån i Rangers fra 08 - 10, men har hittil bare fått tre kamper. Han er et produkt av Valencias ungdomsystem, men har bare spilt en kamp for Valencia. Han har tidligere vært på utlån i Xeres CD og Iraklis FC.

Slik jeg ser det så er det vel bare Cristobal Torres og David Carlos som kan være tilgjengelige.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Ja, men spørsmålet er hva er det HAN skal med informasjonen? Jobber han for noen tippeligaklubber, og som hva?

EDIT: og når bestemmer du hvem som får Valencia drakt?

Tenkte å sjekke tråden Søndag kveld. Du vil få drakten om ingen kommer med veldig bra informasjon som hjelper meg mer en du har gjort.

Hva jeg skal bruke informasjonen til? Hadde jeg sagt hva det var til ville dere ikke trodd meg uansett fordi det er ganske surrealistisk hele opplegget.

Lenke til kommentar
Am I the lucky winner ;)?

Ja det vil jeg si.

Takk for hjelpen. Du skal få tilsendt den nye Valencia drakten for 09/10 sesongen. Får mange av disse rett etter sommeren. Send meg gjerne en PM med kontakt info så jeg har post infoen din.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Am I the lucky winner ;)?

Ja det vil jeg si.

Takk for hjelpen. Du skal få tilsendt den nye Valencia drakten for 09/10 sesongen. Får mange av disse rett etter sommeren. Send meg gjerne en PM med kontakt info så jeg har post infoen din.

Husk å send med kontonummer, fødselsnummer og pinkode! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...