Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Positive ting med scooter!


Anbefalte innlegg

Hei.

jeg har planer om å kjøpe meg scooter, men har støtt på uventende problemer med min mor som sier at det er altfor farligt i trafikken osv.

trenger hjelp til å "hoste" opp alle tenkelige positive ting med en scooter, jag kan bruke til å overtale hun.

 

på forhånd takk:P

Endret av Seve93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Plass til bagasje(under setet, evt boks bakpå) om du må ta små handleturer, evt trening eller lignende.

Kan spare penger hvis foreldrene dine pleier kjøre deg rundt, evt du må ta buss/tog på korte avstander du lett kunne kjørt med moped/scooter.

Lærer hvordan man oppfører seg på veien, lærer regler, leser trafikken bedre. Dette hjelper MYE når du skal ta billappen.

 

Forstår ikke at det er noe å krangle om engang. Det er jo faktisk en fantastisk måte å lære på.

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar
Plass til bagasje(under setet, evt boks bakpå) om du må ta små handleturer, evt trening eller lignende.

Kan spare penger hvis foreldrene dine pleier kjøre deg rundt, evt du må ta buss/tog på korte avstander du lett kunne kjørt med moped/scooter.

Lærer hvordan man oppfører seg på veien, lærer regler, leser trafikken bedre. Dette hjelper MYE når du skal ta billappen.

 

Forstår ikke at det er noe å krangle om engang. Det er jo faktisk en fantastisk måte å lære på.

er jo ganske farlig å suse rundt i nesten veigrøfta vis du kjører originalt. så er jo ganske stor rissiko.

 

derfor jeg heller skal ha lett mc :lol:

 

men et godt argument er at foreldrenne dine slipper å leke taxi :)

Lenke til kommentar
derfor du ikke legger til ved kanten. man skal kjøre i venstre hjulspor

Man legger sjelden til med kjøretøy på vei, det er noe man gjør med båt. Uansett så er det vanskelig å argumentere for å ligge i venstre hjulspor når en lastebil klemmer seg inn. Da kan du dø.

 

ed: leif

Endret av madeo
Lenke til kommentar

Fungerer som penisforlenger.

Drar damer.

Mulighet til å legge sprit i kjerra, så slipper du å gjemme slikt hjemme.

Kan kjøre folk hjem for penger.

Kan snakke i telefon og kjøre samtidig uten problemer.

Du blir kul og tøff.

Ikke så vondt å krasje som i en bil.

Drar damer.

Sikker transportmiddel.

Går fortere enn en sykkel i oppoverbakke.

Du kan male og pynte den opp for å gjøre den finere, en ny hobby for altså.

Og nevnte jeg at den drar damer?

 

Lykke til med scooteren, håper det ordner seg for deg.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...