spboy Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hvor finner man guide til Silent hill 2 til kjøp her i norge ? Skulle gjerne hatt en, Har en metal gear solid 2 fra piggyback som jeg kjøpte på gamesmix.com Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 hvorfor kjøpe? det finnes sikkert en drøss walkthroughs på netttet... Lenke til kommentar
Lord Nerevar Indoril Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hvor finner man guide til Silent hill 2 til kjøp her i norge ? Skulle gjerne hatt en, Har en metal gear solid 2 fra piggyback som jeg kjøpte på gamesmix.com De har en Piggyback guide til Silent Hill 2 på www.bokkilden.no/ Søk på Silent Hill så finner du den. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Please spboy.. fjern den støgge avataren din... Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Please spboy.. fjern den støgge avataren din... haha enig min var for stor `: hva skal du med sånn guide til spill ? Lenke til kommentar
spboy Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg kan endre den, ikke fjerne den ! Jeg vil ha guide fordi da har jeg oversikt over spillet, kjekt å ha, ingen som er enige ? Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 hm nei er jo ikke vits å spille når man vet at som skjer vindere i spillet meninga med spill er at man skal finne ut ting selv ? Lenke til kommentar
spboy Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 vel du har vel rett. Men jeg har jo runda silent hill en gang..så jeg vet hva som skjer delvis...... Viss jeg står fast kan jeg jo bare slå opp i guiden,dessuten finner jeg kankje noen som jeg aldri hadde funne uten guide! Guiden er en komplett oversikt over spillet, nødvendig spør du meg viss du vilha alt ut av spillet ditt ! :wink: okey ??!!! Lenke til kommentar
Sepiroth Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Et smart sted å finne guides er på http://ign.com ;-) Check it out! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå