MR- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Trenger tips på ungdoms serier. Har akkurat fullført One Tree Hill og The O.C og ville vært fint med en ny serie som inneholder noen av disse momentene. Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 er ikke veldig fan av one three hill. men er ikke degrasi high litt av det samme? Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skins. Ganske ny, britisk serie som handler om annen type ungdom enn i de nevnte seriene. er for lat til å gi en litt fyldigere beskrivelse. Lenke til kommentar
MR- Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Skins. Ganske ny, britisk serie som handler om annen type ungdom enn i de nevnte seriene. er for lat til å gi en litt fyldigere beskrivelse. Takk for tipset, skal gi det en sjangse Lenke til kommentar
titbit Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dexter er uten tvil den beste serien jeg noen gang har sett! Anbefaler denne på det varmeste, du burde ihvertfall se første episoden selvom denne ikke faller inn i samme kategori som de du har sett før... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du kan jo gi Gossip Girl en sjang, prøve å se noen episoder og se om det faller i smak. Det er Josh Schwartz som står bak den serien, altså han samme som stod bak the OC Lenke til kommentar
MR- Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Du kan jo gi Gossip Girl en sjang, prøve å se noen episoder og se om det faller i smak. Det er Josh Schwartz som står bak den serien, altså han samme som stod bak the OC Prøvde meg faktisk på denne for en stund siden. Så et par episoder, men synes det var temmelig kjedelig.. Mange sier det er bra, så vurderer å prøve å se litt lenger en dag. Uansett, er vell ingen serie som har gjort meg mer gira etter første episode enn OC. Vanvittig bra start! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå