gamerdude89 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 hey fikk nvidia geforce 260 gtx i dag og oppdaterte den så fort som mulig til den nyeste oppdateringa, men når den har starta på nytt etter installasjonen så kommer det opp en blå skjerm der det står : dumping av fysisk minne og den vises i en brøkdel av et sekund og så slår den seg automatisk av og på igjen og sånn gjore den 4-5 ganger uten noe forbedring så jeg måtte formatere pcen å da mista jeg masse ting jeg egentlig burde hatt sikkerhetskopiert først men gjore ikke det.... noen som vet hva årsaken kan være? skjermkorte er helt nytt har win xp home editon 32 bit intel pentium 4 2.93 ghz prosessor og 2 gb minne hvis dette kan hjelpe. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hadde det samme selv på et annet kort, ATI Radeon 4850 elns.. Jeg prøvde ALT som gjekk an å prøve, menn gjekk ikke. Sendte det tilbake til komplett og fekk tilsendt et XFX Geforce 260 gtx. Nå funker alt perfekt. Kan være at skjermkortet ditt ikke er kompatibelt med resten av pcen din på en elr anna måte.. Lenke til kommentar
gamerdude89 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Hadde det samme selv på et annet kort, ATI Radeon 4850 elns.. Jeg prøvde ALT som gjekk an å prøve, menn gjekk ikke. Sendte det tilbake til komplett og fekk tilsendt et XFX Geforce 260 gtx. Nå funker alt perfekt. Kan være at skjermkortet ditt ikke er kompatibelt med resten av pcen din på en elr anna måte.. får ikke håpe det pga det sto på pakka at den var kompatibbelt med win xp Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dessverre skjer det slike driverbrølere fra en tid til annen. Kan også legge til at formateringen din var ganske unyttig, du kunne ha trykket F8 under oppstart og startet med vanlig VGA modus og deretter slaktet den nye NV driveren og lagt inn den gamle igjen. Lenke til kommentar
gamerdude89 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Dessverre skjer det slike driverbrølere fra en tid til annen.Kan også legge til at formateringen din var ganske unyttig, du kunne ha trykket F8 under oppstart og startet med vanlig VGA modus og deretter slaktet den nye NV driveren og lagt inn den gamle igjen. prøvde på det men ingenting funka Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Om det går ad undas da er sjansene store for at du har noe annet som er feil... Ville ha kjørt en memtest86+ for å verifisere at RAMen din funker. Har du defekt RAM så vil det skje igjen. Lenke til kommentar
gamerdude89 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Om det går ad undas da er sjansene store for at du har noe annet som er feil...Ville ha kjørt en memtest86+ for å verifisere at RAMen din funker. Har du defekt RAM så vil det skje igjen. kan du gi meg linken til memtest? Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hadde det samme selv på et annet kort, ATI Radeon 4850 elns.. Jeg prøvde ALT som gjekk an å prøve, menn gjekk ikke. Sendte det tilbake til komplett og fekk tilsendt et XFX Geforce 260 gtx. Nå funker alt perfekt. Kan være at skjermkortet ditt ikke er kompatibelt med resten av pcen din på en elr anna måte.. får ikke håpe det pga det sto på pakka at den var kompatibbelt med win xp Mente ikke Win Xp, men andre deler i maskinen, til dels - ram brikkene, hovedkort osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå