MrInnvik Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hei lurer på kva forsterkeren min og sub'en min er verdt.. anlegget står i ein anna bil, så eg husker ikkje alt av detaljer.. Sub: Audiobahn aw1200Q 12" 1400watt er ei lita ripe i ytterkanten om eg husker rett Forsterker: Planet audio p300.4s 600watt trur eg..denne er i fin stand er denne forsterkeren god nok til å drive sub'en?? og 2 stk 6x9a? takk for svar Lenke til kommentar
epifant Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Tja, om tilstanden er bra og komponentene ser greie ut ville jeg anslått 30-50% av nypris. Selvsagt sett litt opp mot hva man kan få av nye komponenter til samme pris. Forsterkeren er grei nok (hadde 5-kanalsversjonen fra samme serie for +/- 10 år siden), men personlig hadde jeg nok kjøpt et annet basselement. Det låter sikkert ok om man har fokus på trøkk og nivå (trance, rap, pop osv.), men det er sannsynligvis mye annet der ute som spiller bedre rent kvalitetsmessig. Endret 5. juni 2009 av epifant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå