Gå til innhold

Feil på Siemens S55


Anbefalte innlegg

Hvor skal jeg levere inn telefonen min for å få rettet opp dette ? EMTS tar den ikke imot lenger tror jeg, annet enn ved hovedkontoret ? Finns det eventuelt noen måte og oppgradere firmware på selv? (Antakligvis det som er feilen). Må jeg sende telefonen dit jeg kjøpte den eventuelt ? Ell kan jeg be om å få hevet kjøpet ? På kvitteringen står det en pris på 3300 kroner, som ny pris!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som minne har klikka, får ikke lagra i telefonboka, også er det en feil i kalenderen som gjør at telefonen skrur seg av i blant. Hva burde jeg gjøre ? Vente på T610 og prøve å få hevet kjøpet ell burde jeg sende den inn på reprasjon nå ?

Lenke til kommentar

Tror du bør teste begge mobilene selv før du gjør deg opp en mening. Dersom du spør om hva som er best på forumet her er du garantert å få lite objektive svar. Noen av brukerne her liker f.eks. ericsson best og anbefaler folk ericsson uansett hvilke krav brukeren setter til mobilen. Andre igjen er ihugga siemenspatrioter.. Sier ikke at det er noe galt i det, men særlig objektivt blir det ikke.

Lenke til kommentar
Kontakt Siemens Kundeservice, de bruker være hjelpsomme og fikser sikkert problemet ditt gratis.

 

Tror du ville blitt skuffet ved å gå fra S55 til T610, så det er ikke å anbefale. (jeg bruker dem begge).

 

Hvor finner jeg siemens kundeservice da ? Tlfnr ditt ? Det kan nok ikke Nokia og Ericsson skilte med ? Egen kundeservice ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...