kleveng1 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hallo, jeg tror skjermkortet mitt tar kvelden snart fordi under oppstart så kommer det plutselig masse prikker på skjermen og det kommer sånne lilla streker på skjermen og musepekeren. kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du kan skjekke kortets temperatur (og kanskje rengjøre maskin for støv). Du kan sjekek om drivere er korrekte og de nyeste stabile. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Tvilsoomt at det er temp, hvilket kort er det? Lenke til kommentar
kleveng1 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Tvilsoomt at det er temp, hvilket kort er det? det er ett nvidia geforce 9300m gs som sitter på en acer aspire 5730zg det er ikke den nyeste driveren fordi vis jeg installerer den så går spille grafikken ned Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Er den slik før du kommer inn i Windows? Hvis ja, så er chipen defekt og det er en garanti eller reklamasjonssak. Lenke til kommentar
kleveng1 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Er den slik før du kommer inn i Windows?Hvis ja, så er chipen defekt og det er en garanti eller reklamasjonssak. ja det er før windows, men takk for hjelpen Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Den er garantert defekt om dette skjer ved en kaldstart også, dessverre. Artifacts in 2D under oppstart går dessverre synonymt med defekt grafikkbrikke. Lenke til kommentar
Chiraen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 prøv det i en annen pc hvis det er mulig Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Vanskelig når brikken er loddet fast i HKet... Jepp, dette er en bærbar. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hadde samme problem med en Toshiba Qosmio laptop. Sendte den til service og fikk den tilbake med nytt hovedkort. Betalte ikke noe ettersom det gikk på garanti som 007CD sier. Så ring Acer og klag din nød, de burde dekke alle dine utgifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå