Gå til innhold

Tips til beste bensinkort?

gorber

Anbefalte innlegg

Jeg fyller idag bensin med vanlig visa og Coop-kort på Statoil eller 123-stasjonen. Dette gir meg 30 øre rabatt på literprisen. Nå er det jo ikke alltid at Statoil eller 123-stasjonen er billigst, så det gjør at jeg i noen tilfeller fyller på et dyrere alternativ enn nødvendig.

Noen tips til billige/gode løsninger for å kunne ha billigst drivstoff?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Jeg fyller idag bensin med vanlig visa og Coop-kort på Statoil eller 123-stasjonen. Dette gir meg 30 øre rabatt på literprisen. Nå er det jo ikke alltid at Statoil eller 123-stasjonen er billigst, så det gjør at jeg i noen tilfeller fyller på et dyrere alternativ enn nødvendig.

Noen tips til billige/gode løsninger for å kunne ha billigst drivstoff?

Hei!

Du kan enkelt beregne hvilket bensinkort som er det beste på bensinkort.no. Mange gode kort å velge mellom som gir rabatt på alle stasjoner og ikke bare en bensinstasjon.

Lenke til kommentar
Kash og 365 direkt kan du også bruke sammen med Triumf på Shell for å få maksimal rabatt :)

Vet du sikkert at det der funker?

Jeg fyller i dag på Esso og viser frem Coop-kortet og betaler med Cresco for maks rabatt, men jeg mistenker at det ikke blir registrert rabatt hos Coop når jeg betaler med Cresco/kredittkort.

Lenke til kommentar
Kash og 365 direkt kan du også bruke sammen med Triumf på Shell for å få maksimal rabatt :)

Vet du sikkert at det der funker?

Jeg fyller i dag på Esso og viser frem Coop-kortet og betaler med Cresco for maks rabatt, men jeg mistenker at det ikke blir registrert rabatt hos Coop når jeg betaler med Cresco/kredittkort.

Tror det funker med trumfkortet hos Shell men ikke med coopkortet på hverken Esso eller Statoil. Correct me if I'm wrong.

Endret av Tips
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Kash Visakort er utmerket.. 4% på alt drivsoff og andre varer på alle typer stasjoner!

:thumbup:

En aldri så liten oppdatering.. Kash gir nå skrale 1% rabatt på bensin og diesel. Ikke mye å satse på. Kanskje et bensinkort som det her kan være noe i stedet? :hmm: Har jo rabatt på en del andre ting enn bensin.. Sånn som med NAF(?) sitt kort så får du jo litt høyere rabatt pr liter bensin, men sånn alt i alt kan man vel muligens tjene litt mer på å få seg et kort som har rabatt på andre ting og?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Selv bruker jeg NAF Fordel Xtra på Statoil, og får 4 % + 30 øre (direkte rabatt). På Shell bruker jeg CrescoCAR og Trumf, og får 4 % + 25 øre (på trumf (varierer etter årsvolum, med er fast ved OBOS-medlemskap med trumftilknytning)). Sammen med coop-kort får man ikke andre rabatter, selv om det betales med kredittkort med rabatt, på Esso og Statoil får man da en (ganske kryptisk) melding om at det brukes en ugyldig kombinasjon. Dersom man bruker coop sammen med statoils eget kredittkort, får man kun coop-rabatten (selv om den på statoilkortet er høyere), og får ingen melding om dette.

Se www.bensinkort.no for tips.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Bruker Flexi Visa som bensinkort og syntes det fungerer bra. Kanskje ikke blant de aller høyeste rabattene på markedet?, men 4% er nå brukbart i mine øyne. Uavhengig av kjede også, så da slipper jeg å måtte fylle på en bestemt stasjon for å få rabatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...