gorber Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg fyller idag bensin med vanlig visa og Coop-kort på Statoil eller 123-stasjonen. Dette gir meg 30 øre rabatt på literprisen. Nå er det jo ikke alltid at Statoil eller 123-stasjonen er billigst, så det gjør at jeg i noen tilfeller fyller på et dyrere alternativ enn nødvendig. Noen tips til billige/gode løsninger for å kunne ha billigst drivstoff? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kash Visakort er utmerket.. 4% på alt drivsoff og andre varer på alle typer stasjoner! Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Om du er medlem i NAF får du de 30 ørene i rabatt pr liter hos Statoil og 4% rabatt hos alle andre stasjoner, usikker på om den gjelder i tillegg til de allerede fratrukne 30 ørene hos Statoil dog. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Naf fordel extra gir deg 30øre + 4% rabbat hos statiol. dvs 70øre rabbat pr liter om litersprisen er 10kr Lenke til kommentar
Zirgo Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 365 Direkte fra Fokus Bank gir deg, uansett hvilket oljeselskap du fyller hos, 3,65 % Cashback på alt du handler hos stasjonen. Ved en literpris på 11 kroner tilsvarer det ca 40 øre rabatt per liter. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kash og 365 direkt kan du også bruke sammen med Triumf på Shell for å få maksimal rabatt Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvilke av disse er aktuelle for meg, student uten jobb? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvilke av disse er aktuelle for meg, student uten jobb? http://www.365direkte.no/365privat Har brukt dette tidligere - anbefales. Her har man også "student" som valg ved søknad. Jeg gikk over til re:member card pga forsikring, ikke fordi jeg var misfornøyd med 365Direkte. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 365Direkte gikk ikke. Får man ikke slike kort om man kun lever på lånekassen? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) http://www.crescocar.no/car/ - har også student-mulighet. Får man ikke slike kort om man kun lever på lånekassen? Det kan være, men du har ikke satt kredittgrensen for høyt da ? Ikke alltid de gidder å gi forklaring. Hos crescocar kan du velge helt ned til kr 5000. Endret 8. juni 2009 av fjellreven1 Lenke til kommentar
Tips Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg fyller idag bensin med vanlig visa og Coop-kort på Statoil eller 123-stasjonen. Dette gir meg 30 øre rabatt på literprisen. Nå er det jo ikke alltid at Statoil eller 123-stasjonen er billigst, så det gjør at jeg i noen tilfeller fyller på et dyrere alternativ enn nødvendig. Noen tips til billige/gode løsninger for å kunne ha billigst drivstoff? Hei! Du kan enkelt beregne hvilket bensinkort som er det beste på bensinkort.no. Mange gode kort å velge mellom som gir rabatt på alle stasjoner og ikke bare en bensinstasjon. Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Kash og 365 direkt kan du også bruke sammen med Triumf på Shell for å få maksimal rabatt Vet du sikkert at det der funker? Jeg fyller i dag på Esso og viser frem Coop-kortet og betaler med Cresco for maks rabatt, men jeg mistenker at det ikke blir registrert rabatt hos Coop når jeg betaler med Cresco/kredittkort. Lenke til kommentar
Tips Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Kash og 365 direkt kan du også bruke sammen med Triumf på Shell for å få maksimal rabatt Vet du sikkert at det der funker? Jeg fyller i dag på Esso og viser frem Coop-kortet og betaler med Cresco for maks rabatt, men jeg mistenker at det ikke blir registrert rabatt hos Coop når jeg betaler med Cresco/kredittkort. Tror det funker med trumfkortet hos Shell men ikke med coopkortet på hverken Esso eller Statoil. Correct me if I'm wrong. Endret 14. juli 2009 av Tips Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) NAF sitt kredittkort vil gi en rabatt på rundt 70 øre pr. liter. link Endret 19. juli 2009 av ^fmj Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Kash Visakort er utmerket.. 4% på alt drivsoff og andre varer på alle typer stasjoner! En aldri så liten oppdatering.. Kash gir nå skrale 1% rabatt på bensin og diesel. Ikke mye å satse på. Kanskje et bensinkort som det her kan være noe i stedet? Har jo rabatt på en del andre ting enn bensin.. Sånn som med NAF(?) sitt kort så får du jo litt høyere rabatt pr liter bensin, men sånn alt i alt kan man vel muligens tjene litt mer på å få seg et kort som har rabatt på andre ting og? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Selv bruker jeg NAF Fordel Xtra på Statoil, og får 4 % + 30 øre (direkte rabatt). På Shell bruker jeg CrescoCAR og Trumf, og får 4 % + 25 øre (på trumf (varierer etter årsvolum, med er fast ved OBOS-medlemskap med trumftilknytning)). Sammen med coop-kort får man ikke andre rabatter, selv om det betales med kredittkort med rabatt, på Esso og Statoil får man da en (ganske kryptisk) melding om at det brukes en ugyldig kombinasjon. Dersom man bruker coop sammen med statoils eget kredittkort, får man kun coop-rabatten (selv om den på statoilkortet er høyere), og får ingen melding om dette. Se www.bensinkort.no for tips. Lenke til kommentar
akg1 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Bruker Flexi Visa som bensinkort og syntes det fungerer bra. Kanskje ikke blant de aller høyeste rabattene på markedet?, men 4% er nå brukbart i mine øyne. Uavhengig av kjede også, så da slipper jeg å måtte fylle på en bestemt stasjon for å få rabatt. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 365Direkte gikk ikke. Får man ikke slike kort om man kun lever på lånekassen? Forsøk hos Santander, de har Santander Flexi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå