Gå til innhold

Larshls treningslogg -Gutt 14 -nytt bilde s 6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, gikk helt alraight. Ser posten virket litt emo :p

Orket ikke å skrive logg bare. Var omtrent lik som den forrige. Byttet ut biceps curl med hammercurl 3x15 manualer 5kg bare.

Har ikke trent siden onsdag ettersom jeg var i stvg å så VM i beach :nei: Merker det blir litt dårlig med trening nå i sommer, når jeg er så mye ute på tur.

Kan også nevne at jeg begynner å se litt fremgang på øvre rygg/skuldre :)

Legger ut nye bilder når det nærmer seg skolestart tenker jeg ;)

Endret av Larshl
Lenke til kommentar

skal gi deg en god tips. du får ikke muskler over sommeren det tar deg minst 6 måneder før du kan se forskjellen. eg og e 14 år gammal og 179 cm høy, og 72 kg. før jul så veide jeg 75 kg, og etter ekstemtrening har jeg gått ned 3 kg som jeg synest er ganske bra, ikke minst har jeg fått mer muskler. det er ganske vanskelig å få den kroppsmusklaturen du vil ha midt i puberteten. og de som har en "fin" kroppsfasong har det naturlig ikke av mye trening.

Ville vært bra med noen nå og før bilder :)

Endret av Danil
Lenke til kommentar

Han har jo sagt at han skal legge ut nye bilder etter sommerferien (tror jeg?) og han har "før" bilder.

Det er heller ikke et program som er for å bygge muskler som du sier. Det er et skadeforebyggende program for volleyball. Les loggen hans du :) Så du har slanket deg i puberten? Vil anta du er i puberten siden du er 14 år.

Å gå inn for å slanke seg i puberteten er jo rett og slett idiotisk.

Lenke til kommentar

Regner ikke med det blir så sinnsyke forskjeller, men er jo alltid gøy å ha bilder jevnt over, så du kan se forandringene underveis. Spesielt med tanke på å se tilbake på de om 6 måneder :)

Kan forsåvidt også nevne at jeg ikke er 'midt i puberteten' og er ferdig med 'ekstremvekst'-perioden min ;)

Endret av Larshl
Lenke til kommentar
skal gi deg en god tips. du får ikke muskler over sommeren det tar deg minst 6 måneder før du kan se forskjellen. eg og e 14 år gammal og 179 cm høy, og 72 kg. før jul så veide jeg 75 kg, og etter ekstemtrening har jeg gått ned 3 kg som jeg synest er ganske bra, ikke minst har jeg fått mer muskler. det er ganske vanskelig å få den kroppsmusklaturen du vil ha midt i puberteten. og de som har en "fin" kroppsfasong har det naturlig ikke av mye trening.

Ville vært bra med noen nå og før bilder :)

Du bør heller fokusere på å trene skikkelig og gå opp i vekt, 179cm og 72kg begynner å bli lite imo.

Lenke til kommentar

Nå som jeg først er inne på loggen og leser tenkte jeg at jeg skulle stille dere som har litt peiling her et par spørsmål.

Lurte på om det er noen som vet andre måter som er mer effektive til trening av mage muskler istedenfor sit-ups, og hva vil det si å gå ned i fettprosent, som dere snakker om er nødvendig for å få frem six-packen. Lurer også på om det er noen øvelser bortsett fra push-ups, hvor man kan trene biceps - triceps og bryster? Og hvordan man eventuelt kan få en litt mer V - form på overkroppen.

Trener fotball 4 ganger i uken, pluss at jeg pleier å sykle en eller to turer på ca 4-5 mil i uka (varier litt ettersom vi har mange kamper, eller jeg har mye skole osv. Fotballen kommer først, men syntes sykling er en fin måte å trene kondis på i forhold til løping/jogging som er drit kjedelig) Uansett, kondisen er det ikke noe galt med, men vil gjerne bygge mer muskler i overkroppen, slik at jeg ikke bare har store bein :p Takker og bukker for svar!

Endret av marcusbj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...