DMN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Som topic sier ser jeg etter en partner å levele med. Grunnen til dette er selvfølgelig for å få 3x så mye xp når du leveler med blizzard sitt recruit a friend system. Det er første gang jeg prøver ut dette, så hvis noen har tidligere erfaring så må dere gjerne dele. Info: Jeg skal levele en Orc shaman, har spilt (sørgelig nok ) siden litt etter beta, og spilte shaman i tbc, så kjenner classen. Du kan spille hva du vil, men ville gjerne foretrukket om du kjørte en rogue/warrior/shaman/hunter for at vi skal kunne booste hverandre maksimalt. Jeg er 19 år, åpen til utfordringer og ser helst at vi gjerne begge følger Zygor leveling Guide (du får av meg). Vi spiller helst om natta, med fri i noen avtalte helger (for å dra på byen etc), dag spilling kan også avtales. Alder på deg har egentlig ingen stor betydning, så lenge du ikke har en mamma som trekker ut tp kabel klokka 12. Send meg en melding hvis du er interessert i dette prosjektet, bare husk at jeg ikke har gjort det før. Jeg tror dette kan bli et morsomt eksperiment - DMN Endret 4. juni 2009 av DMN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Guide er ubrukelig. Du kommer til å være lvl 20 når du skal være lvl 10 osv. Bare å gå fra sone til sone konstant hele tiden. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Guide er ubrukelig. Du kommer til å være lvl 20 når du skal være lvl 10 osv. Bare å gå fra sone til sone konstant hele tiden. Ikke metoden som jeg følger guides på, jeg skipper ofte flere steps fram og tilbake for å tilpasse meg sonene. Men dette er off topic så det holder, hovedpoenget med å bruke guide når vi er to stk som leveler er for å slippe å si "ta det questet, også det, og det, osv", bare for å være på lik linje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Grunnen til dette er selvfølgelig for å få 3x så mye xp når du leveler med blizzard sitt recruit a friend system. Det er første gang jeg prøver ut dette, så hvis noen har tidligere erfaring så må dere gjerne dele. Altså ikke OT. Men lykke til, though. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Grunnen til dette er selvfølgelig for å få 3x så mye xp når du leveler med blizzard sitt recruit a friend system. Det er første gang jeg prøver ut dette, så hvis noen har tidligere erfaring så må dere gjerne dele. Hvem sa noe om guiden i det avsnittet? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg og en kamerat kom oss til lvl 60 med 13 timer played, vi gjorde bare quests vi følte for å gjøre... Drep det og det, ikke loot ditt og datt Lenke til kommentar
DMN Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Det er et fett for meg, er jo bare å transferre char over til main acc når du er ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå