slakte Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 jeg er 20 år gammel og ser etter et amatør lag i oslo. slutta å spille da jeg var 14 og har røyka 20 marlboro hver dag siden. Men er hypp på å komme i gang igjen på et lag som ikke trener 4 ganger i uka. noen som veit om noe sånt i oslo? på forhånd takk Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Vet det er en egen Oslo krets for 7`er lag som har mange lag i forskjellige divisjoner. Sjekk på speaker.no om det er noen lag som du kan høre med. Har spilt i serien flere år, men ikke på et Oslo lag, men mine erfaringer derfra var hvertfall gøyale Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Henger meg på denne. Sjekket speaker.no, men har problemer med å skille amatørene fra wannabe-proffene via nedtrekksmenyene der... I vår alder (20-årene) virker det fortsatt som om alle spiller og trener for å bli best mulig, og jeg ser kun aldersbestemte lag når man snakker om alder 33+ igjen. Så spørsmålet om hvordan man finner frem til amatørlagene, står fortsatt. Fordetom et lag spiller i 8. divisjon så er de nok ikke interessert i dårlige/avdanka spillere... Så det var liksom å finne ut hvor de "useriøse" lagene holder til... Kanskje de bare ikke finnes på vårt alderstrinn...? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Du har rett. Mange 8. divisjonslag er interessert i å rykke opp, men noen lag er fulle av dårligere spillere, antagelig dårligere enn du/dere så det gjelder bare å finne dem. Du kunne ha prøvd å kontakte klubber i nærheten av der du bor, og hørt om du kunne få trent med dem en gang for å se hvor gode de er. Lenke til kommentar
slakte Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 takker for svar, enig med dere. tror ikke det er noe sånt for folk i 20 åra, får sjekke ut 8 divisjon. er jo ikke helt udugelig selv om jeg ikke har spilt aktivt, og nivået i 8 divisjon i norge kan da ikke være all verden hehe Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Se hvilke klubber som er basert nærmest der du bor, og ligger i 8. divisjon o.l. . Du vil nok finne en gjeng som passer. Kjekke om de holder til nærme er jo at man ofte kan gjøre mer enn bare spille fotball sammen. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Har veldig lyst til å begynne med amatør fotball selv, men laget her i byen ligger i 3. eller 4. divisjonen så er vel lite sannsynlig. Er forresten 18 år, men har ikke spilt fotball aktivt siden 13 - 14 års alderen men har holdt meg i god form fysisk sett da Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Har lyst til og begynne å spille selv. Har ikke spilt fotball på 6-7 år. Merker at for hver dag som går får jeg mer og mer lyst til å spille igjen! Mest for at jeg savner det og fordi jeg har blitt en dvask, lat jævel Uansett, noen som veit om noen "amatør-klubber" i Akershus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå