sureup Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Helt utrolig! 2-0 til USA! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Fortjent seier til Brasil. De jobbet som f i andre omgang. Ble jo også snytt for et mål av den pro-amerikanske dommeren. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Bra at det er mange som hater de trompetene der nede. Kanskje vi slipper de neste år. Så var prøve-vm over for denne gang Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 De var irriterende i starten, men jeg ble vant til de. Det er tross alt en del av stemninga som blir laget. Mye lyd, dans, musikk osv. Synes det blir feil å forby det egentlig. Neste år vil det dessuten ikke være bare afrikanere på tribunene heller. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 De bør bare bli brukt i Sør Afrika sine kamper Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Synes det fortsatt var fette irreterende. Og enig med karen over meg, burde kun var tillatt på Sør Afrikas kamper. Husker Petter Myrhe sa det i går også. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Der jeg fikk ideen også.. :!: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Det er utrolig hvor man venner seg til ting, men det der ... Var jo helt aldeles sykt digg å sette over på Vålerenga - Rosenborg og høre forskjellen på publikumet. Forby dritten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå