JuRomanRi Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Prøve VM i Sør Afrika spilles fra 14-28 juni. Gruppene: A: Sør-Afrika, Irak, New Zealand, Spania. B: USA, Italia, Brasil, Egypt. NRK viser noen kamper: 14. juni 20:25: New Zealand - Spania NRK2 0-5 15. juni 15:55: Brasil - Egypt NRK2 4-3 17. juni 15:55: Spania - Irak NRK2 1-0 18. juni 15:55: USA - Brasil NRK2 0-3 20. juni 20:25: Irak - New Zealand NRK2 0-0 21. juni 20:25: Italia - Brasil NRK2 0-3 25. juni 20:25: Sør-Afrika - Brasil NRK3 0-1 (opptak NRK2 23:45) 28. juni 14:55: Spania - Sør Afrika NRK1 3-2 Tv2sport viser disse 14.juni: Sør Afrika - Irak kl.16.00 0-0 15.juni: USA - Italia kl.20.30 1-3 17.juni: Sør Afrika - New Zealand kl.20.30 2-0 18.juni: Egypt - Italia kl.20.30 1-0 20.juni: Spania - Sør Afrika kl.20.30 2-0 21. Juni: Egypt - USA kl.20.30 0-3 24.juni: Spania - USA kl.20.30 0-2 (TV2 Zebra) 28.juni: USA - Brasil kl.20.30 2-3 Noen av landene stiller med sterke lag Brasil Goalkeepers: Julio Cesar (Inter, ITA), Gomes (Tottenham, ENG), Victor (Gremio, BRA). Defenders: Maicon (Inter, ITA), Daniel Alves (Barcelona, ESP), Lucio (Bayern Munich, GER), Luisao (Benfica, POR), Alex (Chelsea, ENG), Juan (Roma, ITA), Kleber (Internacional, BRA), Andre Santos (Corinthians, BRA). Midfielders: Gilberto Silva (Panathinaikos, GRE), Josue (Wolfsburg, GER), Anderson (Manchester United, ENG), Felipe Melo (Fiorentina, ITA), Elano (Manchester City, ENG), Julio Baptista (Roma, ITA), Kaka (Milan, ITA), Ramires (Cruzeiro, BRA). Strikers: Robinho (Manchester City, ENG), Alexandre Pato (Milan, ITA), Luis Fabiano (Sevilla, ESP), Nilmar (Internacional, BRA). Spania Målvakter: Iker Casillas (Real Madrid), Jose Manuel Reina (Liverpool), Diego Lopez (Villarreal) Forsvar: Carles Puyol (Barcelona), Raul Albiol (Valencia), Arbeloa (Liverpool), Gerard Pique (Barcelona), Sergio Ramos (Real Madrid), Carlos Marchena (Valencia), Joan Capdevilla (Villarreal) Midtbane: Sergio Busquets (Barcelona), Santiago Cazorla (Villarreal), Cesc Fabregas (Arsenal), Xabi Alonso (Liverpool), David Silva (Valencia), Juan Manuel Mata (Valencia), Xavi, (Barcelona), Albert Riera (Liverpool) Angrep: Daniel Guiza (Fenerbahce), Fernando Llorente (Athletic de Bilbao), David Villa (Valencia), Fernando Torres (Liverpool) Endret 29. juni 2009 av JuRomanRi Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Iniesta blir ikke med "Barcelona midfielder Andres Iniesta is almost certain to miss the FIFA Confederations Cup after undergoing new medical tests today." Lenke til kommentar
maldino800 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Takk.Det skal bli morsomme . Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Skal helt klart sees på dette. Gleder meg til å se Spania i morgen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Ahh pent. Får prøve å følge med litt, er duket for noen pene kamper. Satser på Spania - Italia/Brasil i finalen da. Edit: Jævlig kjipt at TV2 sport har rettigheter da. Da må finalen bli på stream! Endret 13. juni 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Ahh pent. Får prøve å følge med litt, er duket for noen pene kamper. Satser på Spania - Italia/Brasil i finalen da. Edit: Jævlig kjipt at TV2 sport har rettigheter da. Da må finalen bli på stream! Ja, det er helt jævlig. Tenker et år framover til selve VM jeg, der kan det også hende at tv2s kamper havner på tv2sport. Hvis det skjer ser jeg aldri på tv2 igjen! Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Gleder meg. Men en ting jeg lurer på. Om jeg kjøper det TV2-sumo greiene(internett "kanalen"), er det mulig å få sett TV2 sine kamper der? http://webtv.tv2.no/webtv/?treeId=3824&...e.tv2sporten.no Er dette jeg snakker om. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Tror det, men send en mail. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Suveren kamp av Spania i går! Ikke mot noe bra lag da men... Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Vis noen har SVT 1 så sender de så og si alle kampene Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Gleder meg til Onsdag og nok en Spania kamp. Blir glad når jeg ser det laget kombinere pasninger Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Ble skuffa over Brasil dag! Kjedelig fotball! Mye mål, men lite spill Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Egypt derimot vartet opp med vakre pasningskombinasjoner på kant, og flott en og to touch spill nærmest hele kampen. Zidan var en fryd å se på. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Egypt skulle ha vunnet igår,.for håpe de slår Italia og USA,. Så blir det Egypt og Spania i finalen,. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Herregud hvor irriterende det var å se Spania - Irak. Irak bedrev antifotball av beste klasse. De spilte over hodet ikke, de lå bare med hele laget bake og nikket ut ballen. Hele tiden. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Herregud hvor irriterende det var å se Spania - Irak. Irak bedrev antifotball av beste klasse. De spilte over hodet ikke, de lå bare med hele laget bake og nikket ut ballen. Hele tiden. Huff. Hadde store planer om å sette store penger på en overlegen Spania seier, gla jeg ikke gjort det. Latterlig fotball fra Irak. Offansiv dødball, ligger under 1-0, rundt 15 minutter igjen, og de spiller ut på siden og prøver å holde ballen i laget for å sikre 0-1 tap. Lol. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Nettopp, jeg satt og flirte mens jeg så på. De virket rett og slett dumme i taktikken. Forresten, USA - Irak kunne jo blitt interessant Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Nettopp, jeg satt og flirte mens jeg så på. De virket rett og slett dumme i taktikken. Forresten, USA - Irak kunne jo blitt interessant Mmm! Jublet da Villa scoret, som en galning. Herlig å se fotball vinne Hehea, hadde vært "spennende" Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Nettopp, jeg satt og flirte mens jeg så på. De virket rett og slett dumme i taktikken. Forresten, USA - Irak kunne jo blitt interessant Interessant på hvilken måte? USA er et mye bedre fotball lag enn Irak. De er faktisk et meget godt landslag. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har jeg antydet noe annet? Tenkte jo (selvfølgelig?) på at USA og Irak har vært i krig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå