Gå til innhold

Confederations Cup 2009

Anbefalte innlegg

Prøve VM i Sør Afrika spilles fra 14-28 juni.

Gruppene:

A:

Sør-Afrika, Irak, New Zealand, Spania.

B:

USA, Italia, Brasil, Egypt.

NRK viser noen kamper:

14. juni 20:25: New Zealand - Spania NRK2 0-5

15. juni 15:55: Brasil - Egypt NRK2 4-3

17. juni 15:55: Spania - Irak NRK2 1-0

18. juni 15:55: USA - Brasil NRK2 0-3

20. juni 20:25: Irak - New Zealand NRK2 0-0

21. juni 20:25: Italia - Brasil NRK2 0-3

25. juni 20:25: Sør-Afrika - Brasil NRK3 0-1 (opptak NRK2 23:45)

28. juni 14:55: Spania - Sør Afrika NRK1 3-2

Tv2sport viser disse

14.juni: Sør Afrika - Irak kl.16.00 0-0

15.juni: USA - Italia kl.20.30 1-3

17.juni: Sør Afrika - New Zealand kl.20.30 2-0

18.juni: Egypt - Italia kl.20.30 1-0

20.juni: Spania - Sør Afrika kl.20.30 2-0

21. Juni: Egypt - USA kl.20.30 0-3

24.juni: Spania - USA kl.20.30 0-2 (TV2 Zebra)

28.juni: USA - Brasil kl.20.30 2-3

Noen av landene stiller med sterke lag

Brasil

Goalkeepers: Julio Cesar (Inter, ITA), Gomes (Tottenham, ENG), Victor (Gremio, BRA).

Defenders: Maicon (Inter, ITA), Daniel Alves (Barcelona, ESP), Lucio (Bayern Munich, GER), Luisao (Benfica, POR), Alex (Chelsea, ENG), Juan (Roma, ITA), Kleber (Internacional, BRA), Andre Santos (Corinthians, BRA).

Midfielders: Gilberto Silva (Panathinaikos, GRE), Josue (Wolfsburg, GER), Anderson (Manchester United, ENG), Felipe Melo (Fiorentina, ITA), Elano (Manchester City, ENG), Julio Baptista (Roma, ITA), Kaka (Milan, ITA), Ramires (Cruzeiro, BRA).

Strikers: Robinho (Manchester City, ENG), Alexandre Pato (Milan, ITA), Luis Fabiano (Sevilla, ESP), Nilmar (Internacional, BRA).

Spania

Målvakter: Iker Casillas (Real Madrid), Jose Manuel Reina (Liverpool), Diego Lopez (Villarreal)

Forsvar: Carles Puyol (Barcelona), Raul Albiol (Valencia), Arbeloa (Liverpool), Gerard Pique (Barcelona), Sergio Ramos (Real Madrid), Carlos Marchena (Valencia), Joan Capdevilla (Villarreal)

Midtbane: Sergio Busquets (Barcelona), Santiago Cazorla (Villarreal), Cesc Fabregas (Arsenal), Xabi Alonso (Liverpool), David Silva (Valencia), Juan Manuel Mata (Valencia), Xavi, (Barcelona), Albert Riera (Liverpool)

Angrep: Daniel Guiza (Fenerbahce), Fernando Llorente (Athletic de Bilbao), David Villa (Valencia), Fernando Torres (Liverpool)

Endret av JuRomanRi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Ahh pent. Får prøve å følge med litt, er duket for noen pene kamper. Satser på Spania - Italia/Brasil i finalen da.

Edit: Jævlig kjipt at TV2 sport har rettigheter da. Da må finalen bli på stream!

Ja, det er helt jævlig. Tenker et år framover til selve VM jeg, der kan det også hende at tv2s kamper havner på tv2sport. Hvis det skjer ser jeg aldri på tv2 igjen!

Lenke til kommentar
Herregud hvor irriterende det var å se Spania - Irak. Irak bedrev antifotball av beste klasse. De spilte over hodet ikke, de lå bare med hele laget bake og nikket ut ballen. Hele tiden.

Huff. Hadde store planer om å sette store penger på en overlegen Spania seier, gla jeg ikke gjort det. Latterlig fotball fra Irak. Offansiv dødball, ligger under 1-0, rundt 15 minutter igjen, og de spiller ut på siden og prøver å holde ballen i laget for å sikre 0-1 tap. Lol.

Lenke til kommentar
Nettopp, jeg satt og flirte mens jeg så på. De virket rett og slett dumme i taktikken.

Forresten, USA - Irak kunne jo blitt interessant :D

Interessant på hvilken måte? USA er et mye bedre fotball lag enn Irak. De er faktisk et meget godt landslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...