HValder Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kva 40-60kg vil sei? Hvis du tar 60kg benkpress er det litt lavt å begynne på 20kg. Ta i betraktning når du trener stronglift at du legger på 2,5kg kvar økt, blir ganske mykje vekt av det fortare enn du tror. Lenke til kommentar
opijo Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Ja , jeg vet.. Men jeg legger bare på 2KG fordi jeg har ikke 2,5 skiver.. Men jeg begynner på 30-34kg på tors hvis jeg er frisk Endret 9. juni 2009 av opijo Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vitaminer baby ! Frisk som en fisk! Lenke til kommentar
opijo Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 jaja , det er snakk om en skade i muskelturen , tror ikke at akkuratt vitamer eller no sånt hjelper så mye. Lenke til kommentar
opijo Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Kan ikke trene bryst imorgen - får vel bare trene knebøy og intervall :S Får dritt vondt av å ta en push ups , klarte ikke en gang chin ups :/ Endret 10. juni 2009 av opijo Lenke til kommentar
opijo Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Mark: 48kg Overhead press: 24kg Knebøy: 30kg Komentr: Øvelsene var ganske lette, men jeg kunne ikke ta benk idag.. Brystet mitt er helt ødelagt Får vel bare kjøre en haug med Rygg øvelser og noen øvelser der du ikke bruker brystet.. Har tenkt å ta en liten pause med stronglift til brystet blir bedre.. Når brystet blir bedre blir det full kjør med stronglifts Endret 11. juni 2009 av opijo Lenke til kommentar
opijo Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Logg Søn uke 3: Knebøy: 32KG Benk: 34KG Komentar: Treningsøkten idag var veldig kort , jeg har skadet brystet , men jeg klarte å fulføre Benkpress.. Men push ups og Chins er ganske vonde. Skjønner ikke at jeg klarer Benkpress men ikke push ups. Jeg merker at knebøyen begynner å bli tung, og jeg må skjerpe tekniken. Benkpress er også litt tung men jeg klarer den med et smil. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det kan ha noe med grepet ditt i benkpress å gjøre, om du har ett smalt grep i benken, men ett bredt grep når du tar pushups, så vil pushups påvirke brystet mer enn benken vil. Lenke til kommentar
opijo Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Jeg har bredt grep på benken.. Det kan være at jeg har hatt alt for bredt grep.. Dæven , jeg må ta meg en dag og øve på teknikene. Men brystet har blit mye bedre nå, klarer iallefall chin ups , noe jeg ikke klarte når skaden kom Endret 14. juni 2009 av opijo Lenke til kommentar
HValder Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Teknikkane bør du ha fokus på kvar dag når du er nybegynner. Lenke til kommentar
opijo Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 aii aii sir. Men men , venstre brystet mitt er mye større enn det høyre, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Slik er mitt å Bare tren vanlig Retter seg etter hvert Lenke til kommentar
opijo Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Da er vi to Jeg skal fulførre Stronglift før jeg begynner med Dips , så jeg lurer på om jeg skal bytte ut Dips med Barbell Row Lenke til kommentar
opijo Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Logg Tirs uke 3: Knebøy: 34KG Overhead press: 26kg Markløft: 52kg Chin-ups: 6 - 3 - 4 Prone bridges: 40sec Komentar: Ganske bra treningsøkt idag, tok alle øvelsene med et smil og rettet tekniken på knebøy,mark og overhead. Chin ups var litt dårlig idag synset jeg, til vanlig klarer jeg 9-15reps. Btw , brystet har blitt mye bedre nå.. Bare noen par dager igjen Lenke til kommentar
HValder Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sikker på at du gjør chins riktig? Syns 15 var vel mange i forhold til resten av øvelsane dine. Lenke til kommentar
opijo Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Chin og Chin-ups er to forskjellige øvelser. Ja , jeg gjør Chin ups riktig, det er vel ikke så mye å tenke på. Dra deg opp. Men det som er litt dumt er at på treningstudioet jeg går har de ikke stang , men de har Chin stang. Så jeg får ikke hodet opp over stangen. Mens hjemme har jeg en Chin-ups/Pull-ups stang, og der klarer jeg å få hodet over stangen. Syns 15 var vel mange i forhold til resten av øvelsane dine. Jeg har trent Chin-ups en god del før jeg begynte med Stronglifts Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Om du ikke får stanga til brystet kan det vel ikke regnes som chin-ups? Lenke til kommentar
opijo Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) I know i know , det var derfor jeg ikke klarte mer enn 6 stykker.. Jeg hadde ganske bredt grep, fordi stangen var sånn. Men hjemme har jeg en annen stang som er sammensatt og der klarer jeg lett 9 reps til 15 med hode over stangen. Egentlig tar jeg Chin med omvendt grep. Endret 17. juni 2009 av opijo Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Chin-ups med omvendt grep kalles Pull-ups. Endret 17. juni 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå