ZynoX Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Hei! Jeg har akkurat kjøpt meg MIST 650W. Men jeg har ikke en anelse hvor jeg skal koble alle de kablene hen, og egentlig hvor jeg kan putte dem. Jeg vet hvor de skal, men jeg vet ikke hvor de skal ifra strømforsying. Altså hvilken port den skal ha, om det er +12V1,+12V2,+12V4. Det eneste jeg vet hva jeg skal plugge inn er hovedkortet, altså den som sitter i strømforsyningen ifra før Dette er vel litt skummelt, for å kable feil kan vel gi ting litt for mye strøm eller omvendt. Det jeg tror er at jeg kan sette alt jeg vil i +12V2 og +12V4. Og kanskje skjermkortet i +12V1 fordi den suger veldig mye strøm.(XFX Radeon HD 4870X2 2 GB) HJELP! Gikk tilbake dit jeg kjøpten den og der var det et eksempel jeg kunne bruke. Dette viser seg (i følge eksemplet): * +12V1: PCIe nr. 1. * +12V2: Drev. * +12V3: * +12V4: Vifter etc. Burde jeg koble slik, med det skjermkortet, eller skal skjermkortet også i +12V2 sammen med drev? Endret 4. juni 2009 av ZynoX Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du bør kjøre den ene PCIe-kontakten på 12V1 og den andre på 12V2. Koble drev og vifter på 12V4. Vel, slik ville jeg ha gjort det i alle fall. HD4870X2 krever mye juice, fordel så lasten over railene som best mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå