CeLiCiUm Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Har hatt et problem en periode np med at når jeg spiller tunge spill er det ofte at maskinen min låser seg helt. Dvs at det virker som skjermen går i hvilemodus, ladelyset på harddisken lyser konstant(skal jo kun lyse når eg gjør noe med maskinen) og for og slå maskinen av må jeg bruke mainpoweren bak på maskinen og kutte strømmen helt. Før har det gått og vente litt med og slå maskinen på igjenn, men nå går den ikke på i det hele tatt. dvs at oppstarten går som normalt før maskinen plutselig stopper opp og låser seg helt igjenn. Det er ikke et software problem da den låser seg på forskjellige steder i oppstarten. Men hva kan være gale!!!!! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 det er mye som kan være galt. feks. cpu,varme,ram og flere ting. Har du hatt maskinen lenge? hvis ikke kan det vel være defekt hovedkort. Lenke til kommentar
CeLiCiUm Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Har bestilt ny pc nå. Fant ut at det mest sannsynlig var hovedkortet som bugga. Ny pc blir xp2500 barton asus a7n8x deluxe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå