Bobbylove Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Hei. Vi bor i en leilighet som har garasje under seg. Der har vi fire parkeringsplasser. Men for å komme seg inn og ut der må du åpne med en portåpner. Disse koster utrolig nok 800 kr pr stk. Vi fikk bare to portåpnere når vi flyttet inn å nå som jeg har fått bil og søster snart også får lappen ble vi pent nødt til å kjøpe nye åpnere. 1600 kr. Så jeg lurer på om vi egentlig burde fått de to gratis, at det skulle fulgt med en portåpner til hver garasjeplass? Takk for alle svar. Endret 5. juni 2009 av Bobbylove Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Selv om det er 4 parkeringsplasser så er det ikke noe som tilsier at det skal være 4 åpnere hvis det er bare en leilighet. Så ser ikke noe grunn til at de skulle være gratis da. Lenke til kommentar
FreeCell Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Uansett måtte du ha reklamert på dette straks da du ble klar over det, og ikke nå i ettertid når behovet melder seg. Nei det er nok bare å infinne seg med å betale. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Ok. Takk for svar Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ser at tråden er "løst" men tenkte jeg bare skulle nevne at du får kjøpt "universale" fjernkontroller til noen få hundrelapper som skal kunne programmeres til de fleste portåpnere som finnes. Så må slipper å betale blodpris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå