Gå til innhold

Javascript oppdateres for fort - Facebook app

Anbefalte innlegg

Hei og hå!

For en stund siden lagde jeg et counterscript i Javascript. Jeg har oversatt dette til Facebook sin versjon av js, som heter fbjs, derfor kan dette scriptet kanskje se litt annerledes ut enn det vanligvis ville gjort. Javascript i seg selv funker helt perfekt, men jeg har et lite problem. Scriptet teller fra en dato ned til null. Når counteren når null blir en bruker redirecta til en annen side. Alt dette funker perfekt i Opera, som jeg vanligvis bruker, men jeg har problemer i Firefox og IE.

Det virker som om scriptet blir reloaded for fort. Når counteren har nådd null ser det ut som om scriptet gjør brukeren klar til å bli redireced, men plutselig blir scriptet loada på nytt og den prøver på det samme igjen, uten å komme noen vei. Brukeren er rett og slett blokkert på grunn av javascriptet som loades igjen og igjen. Finnes det noen måte å stoppe scriptet å reloade seg selv så ofte, i det telleren når null? Jeg er helt elendig i Javascript, så jeg trenger litt hjelp her av dere.

Tror problemet ligger i interval-delen. Jeg har prøvd alt av tenkelige verdier, men får ingenting til å funke... Noen ideér?

Scriptet: pastebin.com

- Thomas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...