Joseph_G Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hei. Jeg er en gutt på 18 år, og jeg bryr meg om utseendet mitt. Er da på utkikk etter en fin ansiktsmaske, rensesett (toner, dusjsåpe som vasker uren fet hud, og en fuktighetskrem som også er bra mot uren hud) Jeg vil da altså forhindre aldring av huden og ha en ren og fin hud. Jeg har ikke noe spesielt fet hud nå, jeg har bortimot ingen kviser, men spiser mye fet mat så det kan fort komme en eller to, så om noen kan komme med hjelp så er jeg evig takknemlig for det. Jeg må også da bestille fra internett, siden jeg ellers må dra noen timer for at jeg skal komme til butikk hvor dem selger slike ting. håper på svar:) Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvis du bryr deg om utseendet kan det kanskje også være en idè å ikke spise så mye fet mat Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Reklame er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Hvis du bryr deg om utseendet kan det kanskje også være en idè å ikke spise så mye fet mat og poenget er ikke det at jeg spiser for mye fet mat, er ikke det som er grunnen liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå