exar Skrevet 6. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2003 Noen som har erfaring med 500M vurder sterkt å kjøpe den, men er litt usikker på grafikk kortet og batteri levetiden. Har nå en inspiron 8200, men den bråker alt for mye. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 6. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2003 Dell oppgir ca 2,5 timer drift med standardbatteriet.. og opptil 4,5 med et ekstra om ikke jeg husker feil. Er veldig interessert i den pc'en sjøl... grafikken driter jeg litt i, jeg skal ikke spille på den uansett. Den takler vel DVD-avspilling ? Lenke til kommentar
triton Skrevet 6. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2003 500M er en 600M uten dedikert grafikkort. 500M: Integrated Intel Extreme Graphics (uegnet til spill) 600M: ATI Mobility Radeon 9000 (meget raskt) Dell Norge tilbyr foreløpig bare 500M... Lenke til kommentar
tunkguru Skrevet 6. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2003 Latitude D-600 er alternativet for de som egentlig vil ha en Inspiron 600m Want a nice price..?! Lemme see what I can do [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå