Nimrad Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg trenger rett og slett en awesome netbook. Jeg skal bruke den til filmavspilling og surfing, basically. HD-brikke hadde ikke vært feil. Ellers må jeg ha innebygd 3G og det som teller mest er batteritid, batteritid, batteritid. Give me some tips dudes:) Thank you! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Awesome netbooks finnes ikke enda. De begynner på "mnæh" og slutter på "helt grei". HD-brikke kommer i neste generasjon, altså fra høsten av. Packard Bell DOT kan leveres med 3G-modul, det samme gjelder vel også de fleste nyere Asusene og enkelte Acere.. Produktsøk på hw.no ftw Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Okey, det haster ikke, så kan godt vente til høsten. HD-modul, vil det si at jeg kan bruke PC-en på en HDTV i full HD oppløsning? Greit nok at det ikke finnes noen awesome netbooks enda, men den som kommer lengst da, hva er det? Lenke til kommentar
Poldot Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Lenovo S12 med ION Modellen med Ion tror jeg blir en god kandidat. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Men den kommer ikke med N280? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå