Cursio Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Har lasta ned Riva Tuner, men det er litt for avansert for meg. Hvordan bruker man det? Må man klusse i registeret osv. ?? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Ingen som vet? Har jo vært så mye snakk om dette...? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Du bare slider mhz opp litt og litt og tester ut stabiliteten med 3dmark. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Det er mange flere innstillinger og! Hva bruker man dem til? Kan man ødlegge noe? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Du kan ødelegge en del, bare la være å stille på det andre, skumle... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Du kan ødelegge en del, bare la være å stille på det andre, skumle... Oki. innstillinger for "Advanced Users" eller...? :wink: Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 RivaTuner var "farlige" saker i gamledager! Husker når jeg hadde GF2GTS, og overklokket med programmet.. noen ganger ble det krøll, fordi rivatuner plutselig trodde GF kortet mitt var TNT ellerno! Som resultat prøvde programmet å force kun 100mhz core hastighet og noe liknende på minnehastighet.. skjermen blei SVART. På midten av skjermen kom det noen rare striper.. *hikst* Men skjermen var ikke ødelagt nei altså, og kortet tok ikke kvelden heller. Opplevelsen var allikevel skremmende. Dumme RivaTuner.. håper de har fjerna noen "småbugs" :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå