tralala111 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 som jeg vil forandre noe på.(sette inn bokstaver og sånt går jo ikke ann i paint... skal sende denne fila på epost senere... har prøvd å åpne paintfila med adobe reader men gikk ikke.. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kan du forklare litt bedre? En paint-fil? Mener du da BMP? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det er da teksteditor i paint? (sjekker.. ja, det er det) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 som jeg vil forandre noe på.(sette inn bokstaver og såntgår jo ikke ann i paint... skal sende denne fila på epost senere... har prøvd å åpne paintfila med adobe reader men gikk ikke.. noen som kan hjelpe? Er ikke det et bilderedigeringsprogram da, som bruker jpg format, blant annet? Kan vel ikke åpnes i Adobe reader da...? RandiA Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det er da teksteditor i paint? (sjekker.. ja, det er det) Kan ikke redigere tekst du allerede har lagt til på bildet. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Han vil jo sette inn bokstaver "og sånt". Lenke til kommentar
tralala111 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Han vil jo sette inn bokstaver "og sånt". jeg mente tekst... kan åpne den i pdf og..men kan ikke forandre på noe.. hvordan gjør jeg dette Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Han vil jo sette inn bokstaver "og sånt". jeg mente tekst... kan åpne den i pdf og..men kan ikke forandre på noe.. hvordan gjør jeg dette Et bilde er et bilde, man kan ikke redigere teksten. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Han vil jo sette inn bokstaver "og sånt". Ja, jeg forstår det, men da må jo det gjøres i et billedredigreingsprogram... RandiA Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det en bildefil du har eller er det en pdf? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Han vil jo sette inn bokstaver "og sånt". jeg mente tekst... kan åpne den i pdf og..men kan ikke forandre på noe.. hvordan gjør jeg dette Et bilde er et bilde, man kan ikke redigere teksten. Man kan bruke text-tool og skrive på bildet i et billedredigerings-program, vet ikke om det er spørsmålet her, eller... RandiA Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Han vil jo sette inn bokstaver "og sånt". Ja, jeg forstår det, men da må jo det gjøres i et billedredigreingsprogram... RandiA Ja, og er ikke paint et bilderedigeringsprogram? Det var vel hele saken her. Jeg trodde bare det var åpenbart at man ikke kan uten videre redigere tekst på et ferdigstillt bilde. Og legge til tekst skal kunne gjøres med paint. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Han vil jo sette inn bokstaver "og sånt". Ja, jeg forstår det, men da må jo det gjøres i et billedredigreingsprogram... RandiA Og legge til tekst skal kunne gjøres med paint. Nei, kan ikke endre den teksten som er på bilde nei...da må man klippe den ut, og lage ny slik man vil ha den...og i paint skal man kunne gjøre det..utrolig hva som går an å redigere til slik man vil ha det.. (Hvis det er lagret som en photoshop fil, kan man justere og endre lagene da..) RandiA Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå