Gå til innhold

Artikkel HW.no - Longhorn = rotete GUI?

Anbefalte innlegg

jeg håper bare at dem får en sånn "No to All" knapp snart...

det er så immari irriterende å måtte velge "No" til overskrivinig av filer hvis en har en mappe med mange filer i, der noen ikke skal overskrives når dem kopierer...hmm, dårlig forklart, men dere forstår sikkert :D

Shift + "no" knapp = No to All

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er faktisk allerde API for gjenommsiktighet for Windows 2000/XP.

Det er mange som har brukt dette API'et til å lage programmer som gjør at du kan stille gjennomsiktig heten på alle vinduer.

Så teknisk sett, er XP/2000 alerede klar for dette...

Lenke til kommentar
jeg håper bare at dem får en sånn "No to All" knapp snart...

det er så immari irriterende å måtte velge "No" til overskrivinig av filer hvis en har en mappe med mange filer i, der noen ikke skal overskrives når dem kopierer...hmm, dårlig forklart, men dere forstår sikkert :D

Shift + "no" knapp = No to All

tusen takk, ble rimelig lei av og holde inn n

Lenke til kommentar
Å lansere et Windows som krever mye mer enn det de fleste forbrukerne har selv er elendig markedsføring. Greit hvis dem allerede har fått store kontrakter med pc-leverandører, men det vel bety at dem også må investere i kvalitetskomponenter som gjør at det blir dyrer for dem også.

Jeg vil tro at en "light versjon" kommer ut av det vedkommende Windows, slik Home og Pro er idag.

Windows Longhorn kommer jo ikke ut før slutten av 2004 /begynnelsen av 2005, så jeg vil tro at gjennomsnittsmaskinen er kraftigere innen den tid.

Det ble tross alt sagt fra Microsoft at man ville trenge minst Radeon 9700Pro for å kjøre Longhorn (final) smooth... Seriøst spent på å se hvorfor :smile:

Lenke til kommentar

Det er ikke vanskelig å få Longhorn til å se ut akkurat sånn som windows XP'en din ser ut.

Det er ikke så stor forskjell på disse produktene. I alle fall ikke på Windows XP og Longhorn 4015 (M5) som jeg kjører.

Den største forskjellen er vel at man har en Toolbar ned hele høyre side av skjermen (med integrert analog klokke og greier og greier). Denne toolbaren, som alt annet i Longhorn, kan modifiseres og skures av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...