Nissen Skrevet 22. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2002 Microplex er så j'''' dyre!!!!!!! Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 22. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2002 eh .. :smile: Skal man ha kvalitet, så betaler man litt extra . :smile: Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
Preben_Bruun Skrevet 22. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2002 Ikke når varene finnes andre steder til lavere pris (samme kvalitet). Hvis du er misfornøyd så finnes det alternativer: http://www.3dfxcool.no http://www.netconnection.no Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 22. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2002 Enig med Nissen og Preben_Bruun. Microplex kunne med fordel ha senka prisene sine et par hakk. De er i stiveste laget på en del ting! Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 22. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2002 ja, er helt en enig. Synes prisene til microplex er blitt dyrere og dyrer :sad: De var bedre før Lenke til kommentar
Preben_Bruun Skrevet 22. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2002 Det er nok heller Netconnection som har lavere priser som har gjort at 3dfxcool har satt ned sine priser, og det gjør at microplex er dyrere. Det er godt at det har blitt litt større konkurranse i dette markedet. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 23. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 Uansett. Microplex er konge! De har noe kalt service! Jeg sendte mail kl ni på kvelden og fikk svar en halv time etter. Det synes jeg er kjapt! Har bare positivt å si om microplex, men jeg som alle andre er selvfølgelig ikke interessert i å betale mer enn jeg må. jeg har nå lagt ca 10.000,- i microplex`s kasse til nå, men nå som det kommer flere og flere aktører på markedet blir jeg å se meg litt mer om neste gang jeg skal bestille noe. (jeg har ikke utstyr til 10k selv, men har bygget flere maskiner) Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 23. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 Microplex dyre....naaa Altså...du MÅ ikke kjøpe der hvis du syns det er så dyrt der eller ?? Kjøper 90% av "stasjet" mitt der , servicen er på topp,aldri nei hvis du ringer/kommer innom etter stengetid I det hele tatt ei bra sjappe syns nå jeg men det er vel sikkert like mange meninger som folk her på forumet Betaler heller en tier extra for servicen og kvaliteten der enn på (skal ikke nevne navn) andre plasser.....:wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 Quote: On 2002-01-22 22:17, Nissen skrev:Microplex er så j'''' dyre!!!!!!! kulern litt da.. slike meldinger er unødvendige.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 mm...absolutt unødvendig... Lenke til kommentar
extreme Skrevet 23. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 Microplex er de beste jeg vet om når det gjelder levering/service.. De svarer på mail samme minuttet som den er sendt, sender som oftest samme dag/dagen etter man bestiller noe der.. Fikk en feil vare en gang, fikk da brev over hvor mye de beklaget osv, og de sendte ny vare til meg, FØR jeg hadde retunert den gamle...+ satt inn returporto penger på min konto.. så sender de noen ganger med drops Lenke til kommentar
S][eridan Skrevet 23. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 All heder og ære til microplex :wink: De er rett og slett suverene. Send dem mail og takk for god service hvis dere føler for det. Slikt noe settes det alltid pris på =) Lenke til kommentar
Psyc0re Skrevet 23. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 hehe ja jeg fikk til og med to drops Må si meg trofast til Microplex. og enig med at jeg betaler gjerne litt mere for servis og rask levering. Men må si at jeg er posetiv til Netconnection og 3dfxcool men de mangler noe på design og er litt rotet og har litt lite utvalg av chasemod ting ol. men kan jo kanskje bedre seg over litt tid. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 23. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 Mm Enig. Bare positivt å si om Microplex. Masse bra Erfaring med dem. Samme når det gjelder 3dfxcool også egentlig. Upåklagelig service og leveringstid fra begge. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 Jeg er faktisk enig med at Microplex har en kjempe god service, men siden de har så god service kan de vel oxo senke prisene litt (for å være best i det området oxo) Mvh Nissen Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 23. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 Synes prisene virker greie, men dette ekstragebyret som jeg mener å huske (har handlet der et par ganger) at de har er noe tull. Bestiller man en vifte/kjøleribbe til en 3-400 og må betale 100,- i frakt + 60,- eller noe sånt i et slags administrasjonsgebyr er det for ille. Lenke til kommentar
SAMU3L Skrevet 24. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2002 microplex er konge ! kvalitet = penger Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 24. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2002 er 99% enig at til mer du betaler til mer kvalitet får du.. men det går fitn ann å presse priser selv om det er kvalitet. bare se på andre webshoper .. men for all del, microplex har den extra servicen som er verdt å betale noen kroner ekstra for.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå