Gå til innhold

Forbannade Microplex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett.

Microplex er konge!

De har noe kalt service! Jeg sendte mail kl ni på kvelden og fikk svar en halv time etter. Det synes jeg er kjapt! Har bare positivt å si om microplex, men jeg som alle andre er selvfølgelig ikke interessert i å betale mer enn jeg må.

jeg har nå lagt ca 10.000,- i microplex`s kasse til nå, men nå som det kommer flere og flere aktører på markedet blir jeg å se meg litt mer om neste gang jeg skal bestille noe. (jeg har ikke utstyr til 10k selv, men har bygget flere maskiner)

Lenke til kommentar

Microplex dyre....naaa

Altså...du MÅ ikke kjøpe der hvis du syns det er så dyrt der eller ?? :grin:

Kjøper 90% av "stasjet" mitt der , servicen er på topp,aldri nei hvis du ringer/kommer innom etter stengetid

I det hele tatt ei bra sjappe syns nå jeg men det er vel sikkert like mange meninger som folk her på forumet

Betaler heller en tier extra for servicen og kvaliteten der enn på (skal ikke nevne navn) andre plasser.....:wink:

Lenke til kommentar

Microplex er de beste jeg vet om når det gjelder levering/service..

De svarer på mail samme minuttet som den er sendt, sender som oftest samme dag/dagen etter man bestiller noe der..

Fikk en feil vare en gang, fikk da brev over hvor mye de beklaget osv, og de sendte ny vare til meg, FØR jeg hadde retunert den gamle...+ satt inn returporto penger på min konto..

så sender de noen ganger med drops :grin:

Lenke til kommentar

hehe ja jeg fikk til og med to drops :grin:

Må si meg trofast til Microplex. og enig med at jeg betaler gjerne litt mere for servis og rask levering. Men må si at jeg er posetiv til Netconnection og 3dfxcool men de mangler noe på design og er litt rotet og har litt lite utvalg av chasemod ting ol. men kan jo kanskje bedre seg over litt tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...