EMS15 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hei. Jeg har et problem med at World of Warcraft lagger så sykt. Jeg lå vanligvis på 30 fps, men nå er jeg på rundt 9-12 >.< Jeg har kjørt Ccleaner og antivirus-programmet men uten hell. Jeg avslutter alle programmer som bruker mye minne. Jeg har oppdatert alt som jeg kan så det er ingenting som ligger der å spammer. Hva kan jeg gjør? Jeg har veldig mye unødvendig på pcen og lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å slette absolutt alt - utenom Msn, Wow, Microsoft Word, Excel osv., og de standard programmene jeg begynte med. Eller er det noe annet jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Sett ned Shadows Quality (eller noe sånt) med ett til tre hakk. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Når jeg har alt på low, har ejg 18 fps. Kunne ha nesten alt på høy med 30 fps :S Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Har du satt ned multisampling også? Noen av vennene mine sa også at grafikken i WoW ble betraktelig bedre og krevde mer etter en viss patch. Ta av Vsync osv? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Tok av alt du sa - får 31 fps. Men bare etter 2-3 sekunder går den rett ned igjen til 13.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kan være skjermkortet som klokker seg ned pga temp. Høy temp skyldes vanligvis støv å ulumskheter i kjøleanordningen... Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Du har nok rett. Har problemer med viften. Den går ekstremt fort varm. Men jeg har en annen vifte rett bak pcen, kanskje ikke den smarteste ideen, men pcen er aldri varm når den er på. Andre gang den skal på reprasjon pga viften. Lenke til kommentar
TitoCosta Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kan jo tross alt være at WOW har hatt mye oppgraderinger ? ;DD Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Hehe Menne jeg fant ut at 60% av driverene mine har gått ut på dato - Kan det ha noe med saken og gjøre? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ja, men er enig med forslaget om at det kan være temperatur som forårsaker dette. Lenke til kommentar
W_Kaos Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du har nok rett. Har problemer med viften. Den går ekstremt fort varm. Men jeg har en annen vifte rett bak pcen, kanskje ikke den smarteste ideen, men pcen er aldri varm når den er på. Andre gang den skal på reprasjon pga viften. Hmm... Har du et ATI skjermkort? De er kjent for å gå fort varm. Hvis du har anlidning til å ta av sidedekslet på pc'en din, kan det være en nødløsning! Slik jeg har forstått saken din, har du flere valg - eller alle tre på en gang: Et større kabinett, en ekstra vifte, nytt skjermkort. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Etter Ulduar så ble blant annet bildekvaliteten på våpen og gear bedret. Jeg og merker forskjell. Hadde ca 50fps før, men nå må jeg nøye meg med 25-30. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå