Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Veldig liten fps in game!

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et problem med at World of Warcraft lagger så sykt. Jeg lå vanligvis på 30 fps, men nå er jeg på rundt 9-12 >.<

Jeg har kjørt Ccleaner og antivirus-programmet men uten hell. Jeg avslutter alle programmer som bruker mye minne. Jeg har oppdatert alt som jeg kan så det er ingenting som ligger der å spammer.

Hva kan jeg gjør? Jeg har veldig mye unødvendig på pcen og lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å slette absolutt alt - utenom Msn, Wow, Microsoft Word, Excel osv., og de standard programmene jeg begynte med.

Eller er det noe annet jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Kan være skjermkortet som klokker seg ned pga temp. Høy temp skyldes vanligvis støv å ulumskheter i kjøleanordningen...

Lenke til kommentar

Du har nok rett. Har problemer med viften. Den går ekstremt fort varm. Men jeg har en annen vifte rett bak pcen, kanskje ikke den smarteste ideen, men pcen er aldri varm når den er på. Andre gang den skal på reprasjon pga viften.

Lenke til kommentar
Du har nok rett. Har problemer med viften. Den går ekstremt fort varm. Men jeg har en annen vifte rett bak pcen, kanskje ikke den smarteste ideen, men pcen er aldri varm når den er på. Andre gang den skal på reprasjon pga viften.

Hmm... Har du et ATI skjermkort?

De er kjent for å gå fort varm. Hvis du har anlidning til å ta av sidedekslet på pc'en din, kan det være en nødløsning!

Slik jeg har forstått saken din, har du flere valg - eller alle tre på en gang: Et større kabinett, en ekstra vifte, nytt skjermkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...