Gå til innhold

Rimeligste bankkonto med muligheter for 2 disponenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leste i FAQ'en deres nå. De har ikke den tjenesten på Skandiabanken :( Da er vi nødt til å gå og finne andre banker.

 

Hvis dere er samboere med samme folkeregistrerte adresse, kan dere ha hvert deres kort knyttet til samme konto, det har jeg og kona.. Hvis dere ikke er det, er det ikke verre enn å bestille to kort til den kontoen.. Da vil riktignok begge kortene stå i samme navn, men så lenge du unngår underskriftsbasert betaling, er ikke det noe problem..

Endret av the_last_nick_left
Lenke til kommentar
Leste i FAQ'en deres nå. De har ikke den tjenesten på Skandiabanken :( Da er vi nødt til å gå og finne andre banker.

 

Øh, jeg har hatt dette over lengre tid i Skandiabanken, så det skal ikke være noe problem. Fungerer glimrende.

Ha en konto hos en av dere, så bestiller du bare 2 kort til denne kontoen. Du kan selv velge hvem kortet skal stå på om jeg husker riktig. (Er en stund siden jeg gjorde dette).

Lenke til kommentar
Øh, jeg har hatt dette over lengre tid i Skandiabanken, så det skal ikke være noe problem. Fungerer glimrende.

Ha en konto hos en av dere, så bestiller du bare 2 kort til denne kontoen. Du kan selv velge hvem kortet skal stå på om jeg husker riktig. (Er en stund siden jeg gjorde dette).

 

Det du sier har vært mulig lenge, ja. I prinsipp får du et ekstra kort i ditt navn, som andre kan bruke. De har aldri tilbytt to disponenter (før nå), så det blir ikke helt riktig det du sier.

 

Det som menes med to disponenter er at den andre også får tilgang til kontoinformasjon, betaling osv.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar
Det du sier har vært mulig lenge, ja. I prinsipp får du et ekstra kort i ditt navn, som andre kan bruke. De har aldri tilbytt to disponenter (før nå), så det blir ikke helt riktig det du sier.

 

Det som menes med to disponenter er at den andre også får tilgang til kontoinformasjon, betaling osv.

 

Nei, fått ekstra kort i annet navn (til vedkommende som ønsker kortet). Men, som du sier, så har det vært knyttet til min konto, så vedkommende har ikke kunnet få tilgang til kontoinformasjonen, betaling osv (noe som ikke vi trenger) før nå tenker jeg.

 

Men å få personlige kort har ikke vært noe problem før heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...