Gå til innhold

PC-BYGGER SØKES!


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Etter å ha mottat min nye VapoChill CPU Cooling System Socket A/370/423, så tok min AMD Athlon 1 GHz sitt siste åndedrag.

 

Nå sitter jeg med en svidd prosessor, og et hovedkort med en socket innsmurt med heat conduction compond....

 

Vet ikke helt om jeg orker å starte på nytt.. :-?

 

Hvis det er noen "der ute" som har satt opp en VapoChill med hel og suksess, og som kan ta på seg et oppdrag, så er du hjertelig velkommen til å kontake meg (se profil).

 

Oppdraget består av å sette opp en VapoChill, med ny anbefalt CPU, PSU og hovedkort.

 

Du vet best hvilke komponenter du trenger av CPU, PSU og hovedkorttype. Jeg sitter med $$$

 

Ser fram til da å få en VapoChill tilbake, uten brent CPU :yes:

 

Mvh. X_man

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdraget består av å sette opp en VapoChill, med ny anbefalt CPU, PSU og hovedkort.

 

Du vet best hvilke komponenter du trenger av CPU, PSU og hovedkorttype. Jeg sitter med $$$

 

Ser fram til da å få en VapoChill tilbake, uten brent CPU :yes:

 

Mvh. X_man

 

Tips: kontakt overklokking.no

Tviler sterkt på at de blånekter hvis de kan få sette opp/teste litt vapochill utstyr. Vet de har gjort det før, men det finnes alltid nye oppsett å teste.

Dessuten får du da en kjent "box".

 

* "heyyyy, du er han som hadde box`n på ok.no du!"

* "kul dude"

* "har den boksen vært på internet? Hele boksen? WOW!"

 

etc etc... :D

Lenke til kommentar

Oppdraget består av å sette opp en VapoChill, med ny anbefalt CPU, PSU og hovedkort.

 

Du vet best hvilke komponenter du trenger av CPU, PSU og hovedkorttype. Jeg sitter med $$$

 

Ser fram til da å få en VapoChill tilbake, uten brent CPU :yes:  

 

Mvh. X_man

 

Tips: kontakt overklokking.no

Tviler sterkt på at de blånekter hvis de kan få sette opp/teste litt vapochill utstyr. Vet de har gjort det før, men det finnes alltid nye oppsett å teste.

Dessuten får du da en kjent "box".

 

* "heyyyy, du er han som hadde box`n på ok.no du!"

* "kul dude"

* "har den boksen vært på internet? Hele boksen? WOW!"

 

etc etc... :D

 

 

Dagen tips!! Pluss at vi lesere får noe kvess å lese på! :D

Lenke til kommentar
Så du klarte å si en CPU med vapoChill?

det skal jo ikke være teoretisk murlig.

var den montert riktig :o

 

Hehe. Jeg er sikkert ikke den første.

 

Trolig så benyttet jeg for liten strømforsyning, siden jeg benyttet min gamle fra min Targa på 250 W. Ser visst ut i følge http://www.flightsim.no/forum/showflat.php...9800#Post140077 på FlightSim.no, at den var i minste laget :-?

 

Er ikke helt enkelt å finne ut dette i ettertid. Gjorde så godt jeg kunne etter manualen, men visstnok uten hell... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...