X_man Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Heisann! Etter å ha mottat min nye VapoChill CPU Cooling System Socket A/370/423, så tok min AMD Athlon 1 GHz sitt siste åndedrag. Nå sitter jeg med en svidd prosessor, og et hovedkort med en socket innsmurt med heat conduction compond.... Vet ikke helt om jeg orker å starte på nytt.. :-? Hvis det er noen "der ute" som har satt opp en VapoChill med hel og suksess, og som kan ta på seg et oppdrag, så er du hjertelig velkommen til å kontake meg (se profil). Oppdraget består av å sette opp en VapoChill, med ny anbefalt CPU, PSU og hovedkort. Du vet best hvilke komponenter du trenger av CPU, PSU og hovedkorttype. Jeg sitter med $$$ Ser fram til da å få en VapoChill tilbake, uten brent CPU Mvh. X_man Lenke til kommentar
hysing Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 På TG komm acetec med spesielle anbefaliger for noen varer. det var bl.a.: Abit AH-7 (eller noe. var test på hvoedside for en tid sien.) TIlhørede P4 Kingston ram passe digg 3D kort. (personlig er jeg fan av redeon.) Lenke til kommentar
hysing Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Så du klarte å si en CPU med vapoChill? det skal jo ikke være teoretisk murlig. var den montert riktig :o Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Oppdraget består av å sette opp en VapoChill, med ny anbefalt CPU, PSU og hovedkort. Du vet best hvilke komponenter du trenger av CPU, PSU og hovedkorttype. Jeg sitter med $$$ Ser fram til da å få en VapoChill tilbake, uten brent CPU Mvh. X_man Tips: kontakt overklokking.no Tviler sterkt på at de blånekter hvis de kan få sette opp/teste litt vapochill utstyr. Vet de har gjort det før, men det finnes alltid nye oppsett å teste. Dessuten får du da en kjent "box". * "heyyyy, du er han som hadde box`n på ok.no du!" * "kul dude" * "har den boksen vært på internet? Hele boksen? WOW!" etc etc... Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Oppdraget består av å sette opp en VapoChill, med ny anbefalt CPU, PSU og hovedkort. Du vet best hvilke komponenter du trenger av CPU, PSU og hovedkorttype. Jeg sitter med $$$ Ser fram til da å få en VapoChill tilbake, uten brent CPU Mvh. X_man Tips: kontakt overklokking.no Tviler sterkt på at de blånekter hvis de kan få sette opp/teste litt vapochill utstyr. Vet de har gjort det før, men det finnes alltid nye oppsett å teste. Dessuten får du da en kjent "box". * "heyyyy, du er han som hadde box`n på ok.no du!" * "kul dude" * "har den boksen vært på internet? Hele boksen? WOW!" etc etc... Dagen tips!! Pluss at vi lesere får noe kvess å lese på! Lenke til kommentar
X_man Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Så du klarte å si en CPU med vapoChill?det skal jo ikke være teoretisk murlig. var den montert riktig :o Hehe. Jeg er sikkert ikke den første. Trolig så benyttet jeg for liten strømforsyning, siden jeg benyttet min gamle fra min Targa på 250 W. Ser visst ut i følge http://www.flightsim.no/forum/showflat.php...9800#Post140077 på FlightSim.no, at den var i minste laget :-? Er ikke helt enkelt å finne ut dette i ettertid. Gjorde så godt jeg kunne etter manualen, men visstnok uten hell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå