ZynoX Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hei. Spørsmål 1. Jeg er litt usikker på en ting. Jeg har en 2.13 GHz prosessor. Jeg har akkurat kjøpt XFX Radeon HD 4870X2 2 GB. Det jeg lurer på er om jeg trenger å sette inn en ny prosessor for at dette kortet skal bli stabilt, eller er det bare tull. For jeg så en gang på nettet at det var en som skulle kjøpe seg en nytt grafikkort og da sa de at det lurt å kjøpe prosessor i tillegg. Jeg føler meg litt dum som spør slik, når jeg har en god magefølelse på at det bare er tull, men det er nok lurt å kjøpe prosessor uannsett, med tanke på at grafikkort ikke er alene med å kjøre et spill. Tenkte jeg bare måtte spørre så jeg er helt sikker. Spørsmål 2. Jeg har også kjøpt MIST Modulær 650W. Jeg lurer på om denne takler både grafikkortet og den nye prosessoren: Intel Core 2 Duo E8400.. ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Hei. Spørsmål 1. Jeg er litt usikker på en ting. Jeg har en 2.13 GHz prosessor. Jeg har akkurat kjøpt XFX Radeon HD 4870X2 2 GB. Det jeg lurer på er om jeg trenger å sette inn en ny prosessor for at dette kortet skal bli stabilt, eller er det bare tull. For jeg så en gang på nettet at det var en som skulle kjøpe seg en nytt grafikkort og da sa de at det lurt å kjøpe prosessor i tillegg. Jeg føler meg litt dum som spør slik, når jeg har en god magefølelse på at det bare er tull, men det er nok lurt å kjøpe prosessor uannsett, med tanke på at grafikkort ikke er alene med å kjøre et spill. Tenkte jeg bare måtte spørre så jeg er helt sikker. Spørsmål 2. Jeg har også kjøpt MIST Modulær 650W. Jeg lurer på om denne takler både grafikkortet og den nye prosessoren: Intel Core 2 Duo E8400.. ? 1. Mer eller mindre tull 2. Google "psu calculator" og sjekk selv Men det kan sies at jeg har en overklokket Q6600, 9600GT, 4gb ram, alt kjører på en 460W men bruker ikke mer enn ca 250W Endret 4. juni 2009 av timb Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 650W skal være nok. Hvilken prossesor har du nå? Med mindre den er veldig dårlig så den blir en flaskehals så er det ikke nødvendig å bytte den. Lenke til kommentar
ZynoX Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 650W skal være nok. Hvilken prossesor har du nå? Med mindre den er veldig dårlig så den blir en flaskehals så er det ikke nødvendig å bytte den. Jeg har en Intel Core 2 CPU 6400 2.13Ghz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå