Kaffilars Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 [quote name='sveinmb' date='15/07-2009 : 16:54' post='14063972' Håper Fovi snart får inn siden jeg har min bestilling der. Fovi har fått inn nokre i dag.. Min er på vei Lenke til kommentar
fototim Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Fovi har fått inn nokre i dag.. Min er på vei Snakka nettopp med en kar som satt å pakka opp sin. Du kan vel tenke deg hvem Lenke til kommentar
Kaffilars Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Fovi har fått inn nokre i dag.. Min er på vei Snakka nettopp med en kar som satt å pakka opp sin. Du kan vel tenke deg hvem Jepp..Dei nemte at han hadde henta sin Lenke til kommentar
sveinmb Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Fovi har fått inn nokre i dag.. Min er på vei Nice! *gleder seg* Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (Om gammel vivitartele som ikke passer på K20) Det stemmer. Gamle Vivitar har for lang "skjerm" for blender-hendelen. Du kan ta den av med å skru ut 3-4 bittesmå skruer og bruke objektivet slik, eventuelt bruke en dremel og skjære bort den delen som er ei veien og montere ringen på objektivet igjen. Kult! Det skal jeg prøve! Takker M. Lenke til kommentar
sveinmb Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Da er K-7 på vei til meg fra Fovi. Det kommer nok akkurat tidsnok til at styrtregnet slår til i helga.. Lenke til kommentar
FOTORALF Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Da er K-7 på vei til meg fra Fovi. Det kommer nok akkurat tidsnok til at styrtregnet slår til i helga.. Når bestilte du ditt? Jeg bestilte mitt i slutten av mai og har ennå ikke hørt et pip. Og i neste uke drar jeg på fototur til Hellas. Muligens uten kamera. Det blir stas. Lenke til kommentar
sveinmb Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Når bestilte du ditt? 28. mai i følge innboksen min. Lenke til kommentar
FOTORALF Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Når bestilte du ditt? 28. mai i følge innboksen min. Da var jeg noen dager før deg. Akk og ve, du mismodige ferietid...... Lenke til kommentar
magneska Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Da er K-7 på vei til meg fra Fovi. Det kommer nok akkurat tidsnok til at styrtregnet slår til i helga.. Når bestilte du ditt? Jeg bestilte mitt i slutten av mai og har ennå ikke hørt et pip. Og i neste uke drar jeg på fototur til Hellas. Muligens uten kamera. Det blir stas. De har et liggende på http://www.fotophono.no/ i Oslo, tror de skulle ha 11000.- Lenke til kommentar
FOTORALF Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Dukket opp i posten i dag. Lader batteri nå. Kameraet har dere hørt mange fortelle om. Kit objektivet viste jeg lite om. Canon og Nikon er i en helt annen divisjon. Småguttene kontra elite. Solblender tar vi Pentax brukere som en selvfølge, men det er det ikke hos resten. Bra Pentax. Ellers er det mekaniske helt topp med objektivfatning i metall, fast og fin zoomring og silkemyk fokusring. Vel, rett på hylla med det og fram med min DA*16-50 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Kameraet har dere hørt mange fortelle om. Kit objektivet viste jeg lite om. Canon og Nikon er i en helt annen divisjon. Småguttene kontra elite. Solblender tar vi Pentax brukere som en selvfølge, men det er det ikke hos resten. Bra Pentax. Ellers er det mekaniske helt topp med objektivfatning i metall, fast og fin zoomring og silkemyk fokusring. Vel, rett på hylla med det og fram med min DA*16-50 Det kaller jeg en kort og konsis test. Du turde ikke ødelegge den litt gode og varme følelsen ved å faktis ta noen bilder med det Tom Lenke til kommentar
Kaffilars Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Dukket opp i posten i dag. Lader batteri nå. Kameraet har dere hørt mange fortelle om. Kit objektivet viste jeg lite om. Canon og Nikon er i en helt annen divisjon. Småguttene kontra elite. Solblender tar vi Pentax brukere som en selvfølge, men det er det ikke hos resten. Bra Pentax. Ellers er det mekaniske helt topp med objektivfatning i metall, fast og fin zoomring og silkemyk fokusring. Vel, rett på hylla med det og fram med min DA*16-50 Gratulerer..Min ligger i posten, fekk ikkje tid å hente den i dag. Men i morgen tidleg....... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Gratulerer..Min ligger i posten, fekk ikkje tid å hente den i dag. Men i morgen tidleg.......Hvor vanskelig kan det egentlig være å bryte seg inn på et postkontor Kos deg Lenke til kommentar
espenoen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Var mye sikling her... Bra K-7 er værtettet . Husk å skrive noen ord om hvordan det oppførte seg også da. Jeg vil gjerne vite hvorfor jeg skal kjøpte K-7 istedenfor K20D. Dette selv om jeg tror jeg kjøper etter at førstekjøpergebyret er fjernet (oktober?). Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Dukket opp i posten i dag. Lader batteri nå. ... Kameraet har dere hørt mange fortelle om. ... Det kaller jeg en kort og konsis test. Du turde ikke ødelegge den litt gode og varme følelsen ved å faktis ta noen bilder med det Tom Har vel ikke vært siden LXens dager at Pentax hadde et kamera det gikk an å bruke uten batterier M. Lenke til kommentar
espenoen Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Her ble det stille... Skulle tro det var en gjeng som har fått k-7'en sin Tar dette som et godt tegn. Det burde være mer interessant å teste nytt kamera enn å sitte foran en datamaskin å skrive om det. Lenke til kommentar
FOTORALF Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Var på internasjonal "photowalk" i dag i et forferdelig regnvær. Mens Canon og Nikon brukere pakket sine kameraer inn i alskens poser og plast lot jeg som ingenting. Kameraet ble selvfølgelig så vått som det går å få det uten å dyppe det ned i en bøtte med vann. Virker det om en uke så har det vel bestått vanntesten. Lenke til kommentar
sveinmb Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 K-7 er i hus. Så ja, da blir det nok stille en stund.. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Er den noe bra? Eller er det bare en K20D med video og ekstra gadget's? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå