MistaWu Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei har nettop fått meg nytt hovedkort og ram Bare lurte på om det er noen som har no bra tips & trix for å få best ytelse ut av ram osv.. Har følgende hovedkort & ram: Asus P4C800 Deluxe 2x 512MB Corsair XMS3200 512MB Pentium 4 2.4GHz 533 med boxed vifte.. På forhånd takk :smile: Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Ta en titt på www.overklokking.no først, etter på kan du komme med litt mer direkte spørsmål. Lenke til kommentar
formann Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Trengs ikke tuning den der Hva i alle dager er det du snakker om? Trenger ikke tuning? det er det dummeste jeg har hørt .. Finn den PC´n som ikke trenger Tuning da.. da bli jeg imponert. Edit: Added smily to take the edge off. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Trengs ikke tuning den der Hva i alle dager er det du snakker om? Trenger ikke tuning? det er det dummeste jeg har hørt.. Finn den PC´n som ikke trenger Tuning da.. da bli jeg imponert. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Skikkelig innholdsrike svar du har i postene dine amdguru.. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Skikkelig innholdsrike svar du har i postene dine amdguru.. Og denne var kjempeinnholdsrik? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 93,4% av alle postene på hw.no er uten innhold, skader vel ikke med et par til? Slik som min post og din post? Alle har liksom noe de vil si. Et par tar helt av... Noen bare nikker taktfast på hodet og samtykker. Det er lov det også... Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 93,4% av alle postene på hw.no er uten innhold, skader vel ikke med et par til? Slik som min post og din post? Alle har liksom noe de vil si. Et par tar helt av... Noen bare nikker taktfast på hodet og samtykker. Det er lov det også... Jeg vil ikke si 93,4%...men kanskje 93,3% . Formann: du trenger ikke ta helt av bare fordi en her sier at den ikke trenger tuning/overklokking. PC`en er såpass bra, at en makimal overklokkin, eller tuning, vil ikke ha noe synlig effekt. utenom kanskje 10% stigning i benchmarks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå