Bartin Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Hei. Er en 15 år gammel gutt som har i tankene å skaffe seg en scooter. Tenkte på en pris mellom 5-7 tusen og søkte litt rundt på finn, fant denne Som sagt har jeg lite peiling på scooter, og lurte på om det var ett godt tilbud. Ettersom det ser ut som det er en/et butikk/lager(?) som selger virker det som litt lureri. Det står blant annet "kan leveres ferdig montert mot betaling". Det står også noe om en bagasjeboks. Er det pris for montering av scooteren, eller er det pris for montering av bagasjeboks? Og, siste spørsmål. Topphastighet, 45 km/t. Er det da man skal fjerne blomering (eller hva det nå heter) for høyere hastighet? takk for hjelp, og som sagt, har ikke mye peiling. Endret 4. juni 2009 av Bartin Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 ikke kjøp den kinascooteren. går fint i 40 mil før den stopper. 4 taktere er også elendige i bakker og tar lang tid å komme seg opp i fart på. IKKE kjøp. billig kinadrit garantert. Skal du ha billigsykkel se på hyosung sine scotoere. blandt de beste billigscooterne som hvertfall ikka faller fra hverandre. kjører på en hyosung selv som er koreansk:) Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Var det jeg mistenkte. Skal sjekke den opp. Hva med denne? her Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det er stor og god sykkel. noe treg aks men god. men litt mistenkelig da det er byttet motor og slikt. hvilket område bor du i? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Bor på Vestlandet, Sogn og fjordane.Helt ute med kysten. Men, har en stefar som bor i Bergen og pendler. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hva er makspris du kan kjøpe for? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Kan kanskje strekke meg til 8000. Ettersom jeg tenkte å spare mest mulig av konfirmasjonspengene. Hadde egentlig ikke tenkt meg scooter, men ettersom jeg bor to plasser så jeg det nødvendig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=17610371 http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=17556229 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Takker Da blir det tre alternativer og velge mellom. Må diskuteres hjemme Vet ikke om du kan svare på dette, men kan jeg melde meg på trafikalt grunnkurs og gjennomføre det som 15 år, og etterpå begynne med lærekjøring når jeg fortsatt er 15? Eller må jeg vere 16 for å lærekjøre? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du kan kjøre på kjøreskole som 15 åring ja;) for øvelseskjøring hjemme må du ha intercom i hjelmen og en på motorsykkel bak deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå