RandiA Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det spørs hva du har satt til "arbeidsminne" det. Bildebehandling krever veldig mye. Og man bør ikke ha særlig andre programmer gående samtidig. RandiA Lenke til kommentar
erlhau Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Det spørs hva du har satt til "arbeidsminne" det. Bildebehandling krever veldig mye. Og man bør ikke ha særlig andre programmer gående samtidig.RandiA i oppgavebehandlingen bruker pc 1,8gb av 5,2gb egenskaper på min datamaskin har pc'n 4gb da er det jo ikke no problem for pc'n og brune dobbelt så mye som den gjør Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 i oppgavebehandlingen bruker pc 1,8gb av 5,2gb egenskaper på min datamaskin har pc'n 4gb da er det jo ikke no problem for pc'n og brune dobbelt så mye som den gjør Det spørs også hvor mye minne du har satt at Photoshop kan disponere. Dette gjør du i Preferences i Photoshop, under Performance. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 i oppgavebehandlingen bruker pc 1,8gb av 5,2gb egenskaper på min datamaskin har pc'n 4gbda er det jo ikke no problem for pc'n og brune dobbelt så mye som den gjør Det spørs også hvor mye minne du har satt at Photoshop kan disponere. Dette gjør du i Preferences i Photoshop, under Performance. :!: Var det jeg mente å si...har mange ganger hatt samme problemet selv, men det har gitt seg nå når jeg har satt opp "kvoten". RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 takk OK, ser min står på 1800MB i PS og 1800 i Elements også...det har vært passe. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå