Supermario911 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hei! Skal kjøpe meg ein laptop snart, men eg treng litt hjelp til å velje. Har tenkt til å bruke mellom 10 og 12k. Har lyst på 15,4". Vil ikkje den skal vere for stor. oppløysing på minst 1440x900. Nokon som har gode tips?? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 sjekk multicom.no eller dell.no der kan du konfigurere og sette opp etter budsjett Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har kjøpt en multicom kunshan m860 og er stor fornøyd,se litt på den, 15,4 er den også : http://www.multicom.no/SystemConfigurator....8;c:100475;fl:0 er du opptatt av design er den ganske pen og Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jepp, jeg digger designen. Den har et profesjonelt og fint design. Ikke sånn typisk gaminglaptop utseende som man ikke kan ta med seg på møter osv, ala Dell xps. Lenke til kommentar
Supermario911 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Har sett litt på den (multicom kunshan m860), men har hørt at den har problem med varme og viftestøy. Stemmer det? I tillegg lurer eg på om skjermen er god eller ikkje (har tenkt på 1680x1050) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 1680x1050 er MUST om du har mulighet til å få det! har 1280x800 selv og jeg har litt stress med multitasking mellom vinduer og redigering Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Eneste varme"problem" er HDen som blir litt varm, men det er litt variert. Er ikke alle sin som blir like varm. De nye HDene nå bruker jo mindre strøm som burde avgi mindre varme når HDen er i bruk. Hallo?! Det er verdens kraftigste 15" laptop, den trenger en god vifte som kan kjøle ned det kraftige skjermkortet og CPUen. Om du ikke kan ha litt viftestøy når du spiller, kan du heller ikke ha gaminglaptop Ved vanlig surfing har den en fin liten sak som heter "silent mode". Da blir laptopen helt stille. Skjermen er ikke galen, noen mener den er litt lyssvak, noe jeg kan si meg litt enig i, men den er helt kurrant. Jeg har 1680:1050 og digger det. Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 hvem mindre du blir lett irritert, er ikke vifen ellr hd noe veldig irriterende. kunne vært mye værre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå