sirmagne Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hei Er på jakt etter 4-5stk som jeg trenger til og blogge på en side(link blogge) Vet ikke hvor man skal starte, så spørr like greit hær. Noen som vet? Mvh Sirmagne Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tror ikke jeg forstår helt hva du mener, men hvis du vil låne linken i signaturen min så er den rett der nede. Lenke til kommentar
Majsna Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tror ikke jeg skjönner helt hva du mener heller. Men link til min blogg er også nedenfor. Lenke til kommentar
sirmagne Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Tror ikke jeg forstår helt hva du mener, men hvis du vil låne linken i signaturen min så er den rett der nede. Nei er mer ment som å blogge på min side, men med linker... Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Men med linker? ...til hva da? Legge hyperlinker i innleggene? Hvorfor er det en stor greie? Lenke til kommentar
sirmagne Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Men med linker? ...til hva da? Legge hyperlinker i innleggene? Hvorfor er det en stor greie? Legg inn nyheter om allt mulig rart. Fra film til guider... Som igjen linker vidre til innhold. Lenke til kommentar
einar999 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Du trenger med andre ord skribenter. De fleste som skriver godt gjør ikke dette gratis. Hva handler bloggen din om? Handler den om fotball feks, bør du spørre et sted hvor folk er interessert i nettopp fotball. Uansett lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå