Gå til innhold

Har de ikke spill lenger på Absoluttspill.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, så absolutt. Bestilte et par spill i forrige uke, og fikk det i posten et par dager etterpå, men unntak av Assassins Creed II av åpenbare årsaker.

Fantastisk nettbutikk med god service og hurtig levering, så sant de har varen inne. De har en tendens til å gå fort tomme, men om du da kontakter dem, så ordner det seg fort som bare det.

Lenke til kommentar
Ja, så absolutt. Bestilte et par spill i forrige uke, og fikk det i posten et par dager etterpå, men unntak av Assassins Creed II av åpenbare årsaker.

Fantastisk nettbutikk med god service og hurtig levering, så sant de har varen inne. De har en tendens til å gå fort tomme, men om du da kontakter dem, så ordner det seg fort som bare det.

Regner med at det er derfor jeg fremdeles ikke har fått svar på mail etter 5 måneder og 10 eposter.

Lenke til kommentar
Ja, så absolutt. Bestilte et par spill i forrige uke, og fikk det i posten et par dager etterpå, men unntak av Assassins Creed II av åpenbare årsaker.

Fantastisk nettbutikk med god service og hurtig levering, så sant de har varen inne. De har en tendens til å gå fort tomme, men om du da kontakter dem, så ordner det seg fort som bare det.

Regner med at det er derfor jeg fremdeles ikke har fått svar på mail etter 5 måneder og 10 eposter.

Skjønner problemet. Neste skritt er å ta kontakt med kredittkortselskapet. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hva skal jeg gjøre? Har returnert BF2 Complete Collection, de lovte å betale tilbake for spillet, men jeg har ikke fått pengene igjen. Forbruker området?

 

Er det trygt å bestille noe der nå da?

Du får sikkert varene, men du får nok hverken svar eller support om du skulle trenge det.

 

Så om varen ikke funker kan du like godt hive den.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...