Gå til innhold

Har de ikke spill lenger på Absoluttspill.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ja, og motta noe lignende:

"

Hei.

 

 

 

For å kunne lage et program som engasjerer og angår flest mulig, er vi avhengige av at seerne holder oss informert om hva som foregår i forbruker-Norge. Derfor er vi glade for alle henvendelsene vi får.

 

 

 

TV 2 hjelper deg får svært mange henvendelser, og vi har derfor dessverre ikke kapasitet til å veilede våre seere utenom sending.

 

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med Forbrukerrådet for videre veiledning i denne saken.

 

Du kan også lese mer om dine rettigheter som forbruker på deres hjemmesider: www.forbrukerportalen.no

 

 

 

Samtidig takker vi så mye for tipset.

 

Vi kan ikke love at vi får anledning til å lage et innslag på bakgrunn av ditt tips, men vi merker oss innspillet og vil se om det kan belyses enten på vår nettside: www.tv2.no/hjelperdeg eller i vårt program.

 

 

 

"

Lenke til kommentar

Det er desverre sånt som skjer når ein butikk blir for stor. Ein ser deg gang på gang at nye nettbutikkar har plettfri kundeservice og kjapp respons. Etter nokre år blir det meir og meir arbeid samt at gløden kanskje går litt ut av dei som driv den. Absoluttspill er ein av dei beste eg har handla frå, men kjem nok til å vurdere det neste gang eg skal kjøpe noko. At ting kjem seint på lager og tar litt lengre tid å levere er eg med på, men å ikkje svare på e-post synest eg er dårleg gjort. Førsteprioritet bør være å halde butikken i noko lunde normal drift dersom det er ein omstrukturering på gang, noko som for øvrig er snodig å gjere midt på sommaren.

Lenke til kommentar

Jeg tror de har ferieavvikling på absoluttspill. De brukte rundt 5 dager på å sende varen min/svare på mail, noe som er mye, mye mer enn tidligere. Når det er sagt; nei, de er nok ikke konkurs, for de sendte spillet mitt i går. Jeg tror nok nettsiden går ganske så bra og at det er veksten som gjør at ting går noe tregere. Kombinerer man økt vekst med ferieavvikling får man gjerne litt tidsproblemer.

 

Uansett: Call of Juarez Bound in Blood til 499,- + 35,- i porto er meget mye mindre å betale enn 699,- som jeg så i den lokale butikken...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ja, nei konkurs er de vel ikke. Men dårlig kundeservice gjør vel at en del kunder trekker seg. Naturlig nok.

 

Fikk selv et spill, som ikke funket. Usikker på hvor lang tid det vil ta før jeg får svar av de. :nei:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Fikk epost forrige fredag om at de hadde fått med seg at jeg ville kansellere ordren men at han som tok seg zv det var på ferie over helgen. Nå har det gått en uke og ingenting har skjedd. Over helgen kan vel bety hva som helst for AS nå for tiden vil jeg tro :p

 

Nå ser jeg frem til å få tilbake pengene, og så er det aldri mer as.no :)

Lenke til kommentar
Fikk epost forrige fredag om at de hadde fått med seg at jeg ville kansellere ordren men at han som tok seg zv det var på ferie over helgen. Nå har det gått en uke og ingenting har skjedd. Over helgen kan vel bety hva som helst for AS nå for tiden vil jeg tro :p

 

Nå ser jeg frem til å få tilbake pengene, og så er det aldri mer as.no :)

 

Jeg fikk samme mail og pengene skulle refunderes. Men sjekket kontoen i går kveld og ingenting fra AS. Kanskje han kommer over helgenE???

Lenke til kommentar

Har tidligere sverget til absoluttspill.no men beklageligvis vil jeg også vurdere andre heretter.

 

Selv la jeg inn en forhåndsbestilling 11.Mars på et spill som hadde release 13.Mars.

-4.April sendte jeg en etterlysningsmail da det nå nesten var én måned siden spillet ble sluppet.

Fikk ingen tilbakemelding.

 

-30.April sendte jeg nok en etterlysningsmail.

Fikk ingen tilbakemelding.

 

-Så 6.Juni(!) nesten 3 måneder etter at spillet hadde blitt sluppet, sendte jeg en avbestillingsordre på spillet da jeg var lei av å vente.

Fikk ingen tilbakemelding.

 

-Idag, ytterligere 5 uker etter at jeg avbestilte, har jeg ennå ikke mottatt noen bekreftelse på avbestilling og 399,- er fortsatt ikke tilbakebetalt.

 

Dette er rett og slett for dårlig. At ting tar litt tid av og til er fullt forståelig, men at man skal være nødt til å vente i flere måneder uten å få noen som helst respons er langt under forventning. Spesielt nå man i tillegg har forhåndsbetalt produktet og nå sitter der som kunde uten verken pengene eller spillet. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Nå får jeg ikke logget inn heller. Har fått nytt passord, men kommer meg ikke inn.

 

edit: var jeg som ikke hadde enabla cookies.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Siden jeg ennå ikke har fått FUEL, som jeg bestilte for 1 mnd siden, har jeg sendt en mail der jeg ber om å få refundert pengene jeg betalte for spillet. Så får vi se da om forbruker ombudet eller TV2 hjelper deg må trekkes inn!
Snakk om å hisse seg opp for ingenting. Det er eit spel til omlag 500 kroner. Trur du TV2 hjelper deg orkar å bruke TV tid på noko slik? Snakk om overdramatisering.

 

Klart, det er keisamt at du ikkje har fått spelet ditt - men å bli heilt hysterisk hjelp ikkje i det heile.

 

 

Har sendt 3 forskjellige emailer, ingen er blitt besvart. Trodde det var bare meg som fikk denne behandlingen, men tenkte jeg skulle søke det fram. Jaggu fikk jeg resultat også :p
Viss du hadde lest igjennom tråden, ser du at zellpropell seier at å sende 5 akkurat like epostar nyttar ikkje. Klart ein vil ha svar, men det kjem ikkje noko kjappare om ein masar.

 

Skjønar at fleire er i ein keisam situasjon - og hadde sjølv blitt foragra. Men nyttar ikkje å sitje å banne å steike på eit internettfora. Eg har ofte sjølv handla hjå AS og alltid vært nøgd. No virkar det nesten som om det er ein del voksesmerter som tar dei igjen, og det kolliderar dårleg med ferieavvikling. Dei gjer nok så godt som dei kan - og eg går ut ifrå at dei svarar Dykk så snart som mogleg.

 

AS har mykje til overs hjå meg - så eg bekymrar meg særs lite. Eg lagar ikkje krig over 500 kroner. Dei får ein alltids tilbake, sjølv om det kan ta litt tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg sendte enda en mail ettersom det snart har gått fire uker siden "over helgen".

Fikk svar ganske raskt om at ordren nå var kansellert og pengene blir refundert i løpet av uken.

Tok bare to måneder :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...