war2war Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Har de aldri spill på lager ??? hver gang jeg har vært innom så står alltid utsolgt, på nesten allt. De er vel ikke konkurs? Endret 4. juni 2009 av war2war Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Send mail og spør når de får varen inn på lager. Absoluttspill.no har en fantastisk kundeservice så de vil uten tvil kunne svare på eventuelle spørsmål. Lenke til kommentar
war2war Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Send mail og spør når de får varen inn på lager. Absoluttspill.no har en fantastisk kundeservice så de vil uten tvil kunne svare på eventuelle spørsmål. Jepp, gjorde det for et par dager siden, men har ikke fått noe svar. kanskje de legger opp? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg lurer på det samme. Bestilte Fuel tidligere i uka, og regnet med å få det i dag siden det er release dagen, men neida. Ingen spill i postkassa og på nettsiden står det at det ikke er på lager. Sendte en mail tidligere i dag, men ennå ikke fått svar. Tidligere var de veldig kjappe med å svare. Ingen tvil om at kundeservicen har gått ned mange hakk, og jeg tror dette blir siste gangen jeg handler derfra for dette er FAEN ikke godt nok!! Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Har merka at de svarer mye treigere på mail nå. Måtte sende 2 mailer for å få svar på noe eg lurte på, og da tok det enda minst 1 uke å få svar. Det er for dårlig. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Det skjer en del omstruktureringer hos Absolutt Spill om dagen. Jeg er sikker på at Absolutt Spill kommer enda sterkere tilbake. Kundeservicen vil være tilbake som normalt om ikke lenge Håper de av dere som føler ting er for dårlig nå er villig til å gi oss en ny sjanse ved en senere anledning. Endret 8. juni 2009 av zellpropell Lenke til kommentar
war2war Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Det skjer en del omstruktureringer hos Absolutt Spill om dagen. Jeg er sikker på at Absolutt Spill kommer enda sterkere tilbake. Kundeservicen vil være tilbake som normalt om ikke lenge Håper de av dere som føler ting er for dårlig nå er villig til å gi oss en ny sjanse ved en senere anledning. Kanskje en ide å skrive litt info på hjemme siden, for å informere folk? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Kundeservicen vil være tilbake som normalt om ikke lenge Ja hvor lenge da? Har sendt 2 mail og ennå ikke fått svar Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 vanskelig å si, jeg er ikke i jobb disse dager så litt usikker på statusen. Men jeg har troa på at alt går seg til ved litt tid. Er forsåvidt ikke noe å vits å sende 2-4 mailer. alt blir besvart, selv om svarene kommer noe senere enn vanlig. Om alle som sender mail sender X anntal mailer så tar det mye lengre tid for kundeservicen å komme seg back on track der de burde være. Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Håper virkelig det skjer noe snart... Forhåndsbestillte Prototype fra Absolutt Spill, release var den 12. juni. I dag er det den 19. og jeg har hørt absolutt jack shit fra dem... Hadde vært greit om det hadde blitt informert om restrukturering og lengre ventetider! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 De har vist noen problemer med skifte av leverandør. Men det burde ikke gå ut over kunde servicen. Det tar alt for lang tid før man får svar på mail, og hadde servicen vært som i "gamle dager", hadde vi fått tilbud om å kansellere ordren. Dette er absolutt siste gang jeg handler derfra!! Heretter holder jeg meg til Gamezone, Lefdal, elkjøp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Har de fortsatt problemer? Jeg bestilte FUEL for over en måned siden, og har sendt epost og avbestilt to ganger uten å få svar. Ordren står fortsatt som "Bekreftet Mottatt" og pengene er trukket fra konto. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Er ikke rart det tar tid å få spill når de ikke har noen spill på lager virker det som. Absolutt Spill klarer å ødelegge sitt gode rykte på manglende informasjon her. Om det er så at det er omstruktureringer er det en ide og opplyse kunder om dette, for hvem vet, de kommer kanskje ikke tilbake når dere er ferdige. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Siden jeg ennå ikke har fått FUEL, som jeg bestilte for 1 mnd siden, har jeg sendt en mail der jeg ber om å få refundert pengene jeg betalte for spillet. Så får vi se da om forbruker ombudet eller TV2 hjelper deg må trekkes inn! Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Dette er fullstendig uholdbart. De skyter seg selv i foten når de ikke går ut med NOE info. Virker som om alt bare er kaos hos dem nå. Ordre er bekreftet mottatt, og penger er trukket, men intet spill i sikte.. Noen som vet overhode hva som foregår hos denne gjengen? Tatt en lengre sommerferie? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Absolutt Spill har ødelagt mye for seg selv ja, jeg har også sendt mailer til dem. Har ikke fått noen tilbake, selv om alle dreier seg om ulike ting. Jeg kommer aldri til å handle der igjen, med mindre jeg må det. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Argh, nå er det sikkert 3 uker siden jeg sendte en mail om defekt 360-kontroll. Har enda ikke fått svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Fikk epost fra absoluttspill nå: "Bekrefter at FUEL er på lager og sendes fra oss i dag. Beklager forsinkelsen. Vennlig hilsen Absolutt Spill AS http://absoluttspill.no [email protected]"¨ Vanskelig å få med seg at jeg har avbestilt to ganger kanskje? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Auda, den var ikke helt heldig nei. Kjedelig at AS sliter for tiden, de har i årevis vært den absolutt beste på spill i Norge. Sendte en e-post for 5-6 uker siden ang. lagerstatus, savner svar den dag i dag. Når det er sagt, AS har såpass mye "kreditt" hos meg at jeg vil nok bestille derfra igjen når ting kommer tilbake på skinner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Har sendt 3 forskjellige emailer, ingen er blitt besvart. Trodde det var bare meg som fikk denne behandlingen, men tenkte jeg skulle søke det fram. Jaggu fikk jeg resultat også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå