Gå til innhold

Farger på Nokia 7250


Anbefalte innlegg

Tenk å kjøpe meg en nokia 7250, og synes kanskje grå er den beste fargen. Hvorfor er det ingen forhandlere som selger denne fargen? Kommer den kun som ekstra deksel? Hvor mye koster i såfall noe sånnt? I tilleg, hvordan fuker disp. på telefonen. Skulle det vært 65000 sånn som i SE t610? og Hvordan er ringlyden? 4 kanaler høres ikke akuratt mye ut nå SE t610 har 32 kanaler?

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4064 eller 65 000 fargar har inga betygning for så små skjermar som 7250 og T610 brukar.

 

4 polytonar er lite, det spilles av 4 toner samtidig, ikkje 40 som fx SX1.

 

Når du kan bytte deksel så har det vel ikkje mykje å si kordan ein du kjøper, når du kan kjøpe eit nytt deksel for ein billeg penge. Ikkje over 300 trur eg ikkje.

Lenke til kommentar

Standard-dekslene er blå og lilla...

Jeg har Nokia 7250, med lilla deksel, og får å være helt ærlig, er det ikke mye pent... Så at Telebutikken hadde fått inn blå nå, men men... Ellers finnes det nok andre deksler som ikke er orginal-deksler og dermed mye billigere...(Og forsåvidt litt kulere)

Fargeskjermen er kjempefin syns jeg, med klare og mange farger...

Lenke til kommentar

160 vs 128 er ikkje mykje!

 

trur ikkje fargane har så mykje å seie på t610 vs 7250. Hadde 3650 hatt 65 000 fargar så hadde du sett skilnad fra 7250 og 3650, men ikkje 7250 vs t610. Det tvilar eg på!

 

 

endre 7650 til 7250 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...