War Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nå er vel GB viktigere paralellt med oppløsningen til skjermen. Og hvor mye AA du kan ha på høyere oppløsninger blir ofte begrenset av minnet. Lenke til kommentar
Zhyraptor Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Nå er vel GB viktigere paralellt med oppløsningen til skjermen.Og hvor mye AA du kan ha på høyere oppløsninger blir ofte begrenset av minnet. SSC versjonen Kjernefrekvens: 702 MHz Minnemengde: 1024 MB Minnefrekvens (effektiv): 2646 MHz SC versjonen Kjernefrekvens: 675 MHz Minnemengde: 2048 MB Minnefrekvens (effektiv): 2376 MHz Bør altså gå for SC versjonen? Lenke til kommentar
War Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ja, hastighetene setter du selv i Rivatuner. Lenke til kommentar
Zhyraptor Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Ja, hastighetene setter du selv i Rivatuner. Ok, nå har ikke jeg peiling hva det er, men skal lære meg etterhvert, bare få tingene sammen, så skal jeg prøve meg på litt programmering etterpå. Takker for god hjelp fra alle på tråden her, dere har vært til god hjelp. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hva er/blir resten av hardwaren din da??? celeron??? :!: Endret 5. juni 2009 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
Zhyraptor Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Hva er/blir resten av hardwaren din da??? celeron??? :!: Har nettopp kjøpt meg hovedkort av typen EVGA X 58 Classified og i7 prosessor av typen 950, minnebrikkene husker jeg ikke helt, Corsair Dominator 2000 MHz tror jeg. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 rivatuner er en programmvare hvor du kan klokke skjermkortet. Lenke til kommentar
Zhyraptor Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 rivatuner er en programmvare hvor du kan klokke skjermkortet. Ante meg at det var noe i den duren, jeg får Google litt å heller spør her hvis det er ting jeg lurer på etterhvert. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hva er/blir resten av hardwaren din da??? celeron??? :!: Har nettopp kjøpt meg hovedkort av typen EVGA X 58 Classified og i7 prosessor av typen 950, minnebrikkene husker jeg ikke helt, Corsair Dominator 2000 MHz tror jeg. Da må jeg bare gratulere med ny monstermaskin Lenke til kommentar
Zhyraptor Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Hva er/blir resten av hardwaren din da??? celeron??? :!: Har nettopp kjøpt meg hovedkort av typen EVGA X 58 Classified og i7 prosessor av typen 950, minnebrikkene husker jeg ikke helt, Corsair Dominator 2000 MHz tror jeg. Da må jeg bare gratulere med ny monstermaskin Takk, gleder meg til å komme hjem å skru sammen nå Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hadde satt pris på å få vite hvor klistremerket på ditt Classified med serienummeret satt. Måtte flytte mitt for det stod rett over hullet til prossessor kjøleren. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hadde satt pris på å få vite hvor klistremerket på ditt Classified med serienummeret satt.Måtte flytte mitt for det stod rett over hullet til prossessor kjøleren. de som sitter ved cpu'n skal ikke være der, er bare å ta den av.. sendte mail til evga europe og fikk som svar at de ved ett uhell ble shippet med det klistremerket like ved sokkelen.. var meninga at de skulle tas av^^ sitter nemlig ett serienummer helt nederst i venstre hjørne.. det er den som gjelder.. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Okay, Har bare flyttet min til undersiden av hovedkortet, var litt spennende men klarte å flytte det i sin helhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå