Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hjertet mitt banker sånn!

Anbefalte innlegg

Yo!

Usj, føles som om hjertet mitt er stort som en håndball. Har ofte trøbbel med å roe ned ordentlig for å sove fordi hjertet dunker så tungt - ikke fort, bare.. kraftig liksom. Liker best å sove på magen, men det funker ikke så bra, ei heller rygg, siden kontaktområdet med madrassen blir for stort og hjertet forstyrrer for mye.

For ikke lenge siden i en "lene-seg-på-sitte-i-armkroken"-situasjon spurte kjæresten om det var normalt å ha så merkbar og kraftig puls som meg, siden hun satt på høyre siden av meg og kjente pulsen min ganske godt. Jeg måtte bare si at jeg vet ikke helt... hvor mye skal man merke til den?

Er i grei form, er 181 cm og veier 70 kilo om noen tenker kolesterol eller denslags.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm... tja, jeg har ganske lett for å hisse meg opp av og til. Kontrollerer det veldig bra, men merker at jeg lett blir irritert, som i - "hva faen er det for slags idiotdesign på denne dusjhylla? De jævla shampoflaskene detter jo rett av!" - er ikke noe særlig utagerende, men merker at jeg må tenke "okei... ikke rope eller knuse noe. Lat som alt er i orden" fra tid til annen.

Kanskje ikke noen dum idé. Er høyt blodtrykk arvelig? Det skulle vel nesten være det.. farfar har hatt hjerteinfarkt(da han var 50, er 83 nå) og hadde hjerteflimmer en gang i fjor, og pappa har litt høyt blodtrykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...