Gå til innhold

mpx.no med dårlig markedsføringsskikk!


Anbefalte innlegg

På siden deres står det 328kr (annonse på forsiden), men når jeg trykker på linken står det 450kr og til og med når jeg trykker på handlevogn. Hvilken pris gjelder?

 

Jeg har nå uansett bestillt 5 stk...  :woot:

 

Ettersom annonsene deres hadde feil pris (328,- mot 450,- som var tilbudet) så satt MPX prisen ned til 328,- i webshop'en sin, men KUN frem til de hadde fått trukket tilbake annonsene på internett, noe jeg vil tro det prøvde å gjøre ganske så kjapt... :wink:

 

Så står det nå 450,- i webshop'en, så er nok prisen gått tilbake til 450,-. xtra-tilbudet på 328,- var bare midlertidig, inntil de fikk fikset opp i annonseringen...

 

Så dersom du bestilte med pris på 450,-, så har du isåfall kjøpt 5 stk til 450,- stk :lol:

 

:woot:

 

Dette kommer ikke jeg til å gå med på. Jeg har et screen shot av linken jeg trykket på siden til mpx der det stod 328kr. Og da forventer jeg at jeg må betale 328kr og ikke 450kr.

 

Tenk selv. Når du trykker en link som det står 328kr på også registrerer du deg og trykker neste osv, til at du finnner ut at det koster 450kr. Da er det ikke min skyld. Da ligger feilen hos MPX. Jeg gidder ikke bestille hvis det koster 450kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mpx.no er en av få webbutikker som faktisk gjør det de kan for at kunden skal være fornøyd med dem..ta å les litt på kunde-erfaringen for mpx.no her på hw.no sin side så skjønner dere hva jeg mener, jeg har selv handlet hos dem og jeg er ingenting annet enn utrolig fornøyd med deres service..

 

Derfor håper jeg at jeg får det til den prisen som stod på siden deres.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
thomasM, elendig signatur

 

jeg føler at det er unødvendig å i det hele tatt kommentere signaturen din :roll:

btw, hadde jeg vært deg så hadde jeg holdt meg inne bak trygge dører de neste dagene :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...