WheelMan Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Viser frem spennende nyheter på Computex. Les mer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) I likhet med X58 Sli Classified-kortet er kortet utstyrt med en glødende EVGA-logo "just for show".Disse lager en meget høyfrekvent men også meget lav støy som folk med god hørsel vil irritere seg over.Jeg håper de fjerner dette tullet på alle kort og jeg har klaget til Asus på deres kort som har dette. Endret 4. juni 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Jeg håper de fjerner dette tullet på alle kort og jeg har klaget til Asus på deres kort som har dette. Det er kanskje noen som synes dette er kult da? Kan du ikke bare ta ut strømmen av disse lysende logoene? Det gjorde jeg på den maskinen jeg har på jobben med et ASUS ROG kort... Eller hvis det er så ille... Kløpe et annet produkt. Edit: En ting jeg lurer på... Dette kortet kjører x16/x8/x8 til grafikkortene. Nå vet jeg ikke nok detaljer om Core i5, men trudde det bare skulle være x16 PCI Express 2.0 porter på prosessoren. Ser ikke noen PCI Express switch på hovedkortet heller... Endret 4. juni 2009 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) I likhet med X58 Sli Classified-kortet er kortet utstyrt med en glødende EVGA-logo "just for show".Disse lager en meget høyfrekvent men også meget lav støy som folk med god hørsel vil irritere seg over.Jeg håper de fjerner dette tullet på alle kort og jeg har klaget til Asus på deres kort som har dette. Pappa har x58 SLI Classified, har hørt det kjøre og har ikkje lagt merke til denne lyden som du snakker om. Og eg rekner med at eg har veldig god hørsel, fordi eg er fremdeles ung. Endret 4. juni 2009 av Ganam Lenke til kommentar
adonay Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Endelig et singel pcb 295 men jeg føler det er noe sent ettersom neste gen brikker er rett rundt hjørnet ? Men der som dette er 2 stk 285 brikker på pcbet er det meget spennende for meg vertfall .... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Overbevisende Pent Kort (Spørs om Prisen blir likedans) Men jeg slenger meg på Theo her, Jallete Lys og farger kan de (Evga) holde seg for god til. Men det er vell ikke vanskeligere enn å plugge ut den kabelen som Logoen står festet i på Hovedkortet (?). Uansett, så ønsker jeg at Produsentene også Lakkerer USB/Lydinntaks (osv) kablene, og ikke bare lar de står der blanke og skinnende. Klarer heller ikke å se Hull til CPU-Kjøler? Lenke til kommentar
Multiverse Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 @Giallorossi: Som du ser er kortet til utstilling i en holder av noe slag og er derfor sannsynligvis bare til utstilling og. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Endelig et singel pcb 295 men jeg føler det er noe sent ettersom neste gen brikker er rett rundt hjørnet ? Men der som dette er 2 stk 285 brikker på pcbet er det meget spennende for meg vertfall ....Det er to 275-brikker som vanlig. Eneste 295 med 285-brikker er det Asus lanserte for litt siden, som produseres i begrenset opplag Men jeg slenger meg på Theo her, Jallete Lys og farger kan de (Evga) holde seg for god til. Men det er vell ikke vanskeligere enn å plugge ut den kabelen som Logoen står festet i på Hovedkortet (?).Det er vanligvis ikke vanskeligere enn å røske ut en kabel, nei. Har forøvrig aldri vært borti nevnte problem selv, men hørt om flere som har reagert på det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Jeg håper de fjerner dette tullet på alle kort og jeg har klaget til Asus på deres kort som har dette. Det er kanskje noen som synes dette er kult da? Kan du ikke bare ta ut strømmen av disse lysende logoene? Det gjorde jeg på den maskinen jeg har på jobben med et ASUS ROG kort... Eller hvis det er så ille... Kløpe et annet produkt. Edit: En ting jeg lurer på... Dette kortet kjører x16/x8/x8 til grafikkortene. Nå vet jeg ikke nok detaljer om Core i5, men trudde det bare skulle være x16 PCI Express 2.0 porter på prosessoren. Ser ikke noen PCI Express switch på hovedkortet heller... "Ta ut strømmen" av noe microsmå LEDs i størrelsesorden transistor som er loddet rett på hovedkortet? Neh Det visuelle er kult, det som ikke er kult som jeg nevner er støyen det genererer. Jeg skulle gjerne hatt muligheten for å ha en jumper til å deaktivere det. Endret 4. juni 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 "FTW-Edition" Hva står dette for? For the wind? ;P Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 For The Win, faktisk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Ekte geeks som står bak, lol Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Noen som vet hva forskjellen på p55 og p57 vil være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå