about Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har slitt mye med samme problemet! Desverre har det ført til at jeg ikke lenger har kontakt med enkelte gutter som jeg før så på som mine beste venner. Føler egentlig at det er litt vanskelig, ettersom flere av mine venner klarte å misforstå mine "signaler" selv om jeg hadde vært kjæreste med samme gutten gjennom flere år. Etter at det ble slutt med denne kjæresten har jeg presisert ovenfor nye guttevenner at jeg ikke er interessert i noe mer enn vennskap med noen som helst. På den måten har det ikke vært direkte ment mot dem, men samtidig har de forstått hva som er greia. Jeg har også fått guttevennene mine til å forstå at jeg trives best sammen med gutter, og de fleste har bestemt seg for at jeg kan være en ålreit kompis jeg også ;-) Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Tja, bare gjør deg litt ekkel en liten stund. Prat om hvor du er i menstruasjonssyklusen din, fjert høylydt osv. Eventuelt bare si ifra til dem. Skjønner at det ikke er så kjempelett, men letteste utveien Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det der må være noe av det rareste jeg har lest, Battone. Liker du ikke å ha mindre pene guttevenner heller? Jeg skjønner tanken, man ønsker jo seg en vennekrets bestående av mennesker med høy verdi, enten personlig eller uttad. Hvis jeg ikke liker deg kan du fortsatt være vennen min, men da må du bidra med noe. Det klarer sjeldent stygge mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå