Gjest Guest_mcgy_* Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg liker å henge med og prate med gutter. Problemet er ofte at når jeg kommer i kontakt med nye gutter/menn via kjente, felles interesser eller jobb så merker jeg fort at de forsøker å gå videre til sjekking -så hvordan unngå det tidlig? Det har blitt noen kjipe situasjoner der de har lagt mer i "forholdet" enn det jeg har ment. Er det noe jeg kan gjøre for å vise med en gang at jeg ikke er interessert i mer enn vennskap. Må innrømme at jeg er en person som fort blir fysisk, er vant med å gi klemmer, klappe på skulderen osv med både mannlige og kvinnelige venner, men tenker at det ser de fort at jeg alltid gjør... (er det navit i seg selv...?) (poster utlogget da jeg av en eller annen merkelig grunn ikke får til å poste under nick'et mitt "mcgy". Noen som kan hjelpe meg med det? Registerte meg for flere uker siden) Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Må innrømme at jeg er en person som fort blir fysisk, er vant med å gi klemmer, klappe på skulderen osv med både mannlige og kvinnelige venner Pass på kva signal du sender ut, så slutt med det du skriv ovanfor her. Iallefall ovanfor gutar du ikkje vil ha noko meir enn vennskap med. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Gutter er ofte enkle sånn, om de/vi føler en jente flørter med oss og tar på oss tenker vi fort at her kan det skje noe mer. Selv om du ikke mener det slik i det hele tatt. Folk tolker ofte ting utifra hva de selv vil. Om en gutt syntes du er søt og gjerne kunne prøvd seg på deg, er det game on med en gang han føler du flørter litt og er fysisk med han. Bare tenk litt over det. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Enkelt og greit, oppfør deg mer som en venn mot dem. Det handler f.eks. om å bruke lite berøring, fordi det er et signal om interesse. Prøv som oftest å ta med en venn første gang du treffer han, og for all del bli venn med han først før du begynner å spørre om å treffe han på fritiden. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Prøv å bli venn med gutter som har dame. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 som de andre skriver ovenfor, slutt med fysisk kontakt... siden noen gutter fort tolker det som et tegn på at du er interessert. snakk om bare hverdagslige ting, ikke sex osv. ikke smil eller le mer enn nødvendig. burde ikke være noe problem å få guttene til å skjønne at du ikke er interessert i mer enn vennskap.. evt. kan du si det rett fram ( selv om det ikke er å anbefale) Lenke til kommentar
Gjest Sza Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du kan jo evt. pøse på med setninger som "Du er en kul venn", "Du er en god venn", "Du er så søt", "Ah, du er den beste vennen man kan ha". Høre sånn fra ei jente man prøver seg på, får gutten til å føle at han er i friend-zone med deg, og blir dermed å skjønne at han ikke kommer noen vei med deg. Snakk med de om gutter du liker osv. Anbefales sterkt å finne en "nice-guy", også, siden de som oftest ender opp som venner anyway. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Anbefales sterkt å finne en "nice-guy", også, siden de som oftest ender opp som venner anyway. ... er eg den einaste som blir litt opprørt av dette? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Anbefales sterkt å finne en "nice-guy", også, siden de som oftest ender opp som venner anyway. ... er eg den einaste som blir litt opprørt av dette? Men Sza har jo helt rett... Uttrykk som "kjekk" funker også. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 De fleste gutter vil prøve seg når de får oppmerksomhet av ei jente. Da er det jo bare å si ifra hva du ønsker og ikke ønsker, og de vil synes dette er greit. Ja, jeg generaliserer, men regner at dette er det som har skjedd for trådstarter . Ang nick: Sjekk etter aktiviseringsepost, du kan ha glemt å aktivere. Om det ikke løser seg, send [email protected] en epost. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Anbefales sterkt å finne en "nice-guy", også, siden de som oftest ender opp som venner anyway. ... er eg den einaste som blir litt opprørt av dette? Hvis tanken var å leke med "nice guys" sine følelser så er det i aller høyeste grad usympatisk. Men jeg velger å tro det ikke det var slik ment. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du kan jo evt. pøse på med setninger som "Du er en kul venn", "Du er en god venn", "Du er så søt", "Ah, du er den beste vennen man kan ha".Høre sånn fra ei jente man prøver seg på, får gutten til å føle at han er i friend-zone med deg, og blir dermed å skjønne at han ikke kommer noen vei med deg. Kommer veldig ann på gutten. Mange som tar komplimenter som flørt og tror dem har sjanse Anbefales sterkt å finne en "nice-guy", også, siden de som oftest ender opp som venner anyway. ... er eg den einaste som blir litt opprørt av dette? Er det noe å bli opprørt av? Lenke til kommentar
Gjest Sza Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Poenget var at nice-guys ofte er mye mindre påtrengende når det kommer til dette. De tør ikke alltid å gjøre særlig mye ut av situasjonen, og dermed ender opp som close friends istedet. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Anbefales sterkt å finne en "nice-guy", også, siden de som oftest ender opp som venner anyway. ... er eg den einaste som blir litt opprørt av dette? Men Sza har jo helt rett... Uttrykk som "kjekk" funker også. Ville ikke brukt kjekk. Det betyr jo det samme som sexy. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 1 innlegg som gikk på person istedenfor sak er fjernet, holde seg til retningslinjene man har akseptert å følge er en fin bil. Reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 som de andre skriver ovenfor, slutt med fysisk kontakt... siden noen gutter fort tolker det som et tegn på at du er interessert. snakk om bare hverdagslige ting, ikke sex osv. ikke smil eller le mer enn nødvendig. Å gjøre seg selv dørgende kjedelig er da å overreagere en smule. Det finnes langt enklere og bedre måter å løse problemet på enn dette. Da støtter jeg heller forslaget om å prate om gutter du synes er kjekke, trådstarter. Det burde være hint nok til at dine interesser ligger andre steder til at de skjønner hvor det bærer, uten at det blir noe klein stemning. Er personen litt sosial intuitiv vil nok vedkommende klare å tolke dette ganske greit. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Anbefales sterkt å finne en "nice-guy", også, siden de som oftest ender opp som venner anyway. Her har du det. Blir du sammen med en fyr med selvtillit så er det klart han vil prøve seg, og med en gang en jente blir et mål så vil hun aldri kunne gå tilbake til noe annet. Jeg merker selv at hvis jeg blir interessert i en jente og ikke klarer å få henne så tilbringer jeg straks mindre tid med henne. Hadde jeg derimot vært en nice guy så hadde jeg godtatt det og vært bestevennen din og håpet at du en dag innså at du elsket meg. =D Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Personlig synes jeg ikke det er noe galt i å ha noen jentevenner. De er fine å bruke for å sjekke opp andre damer på byen etc, og få innpass i andre miljøer. Er du pen så er det intet problem for meg ihvertfall å ha deg som jentevenn, er du ikke så veldig pen, så er det enten forhold eller ingenting. Jeg har prøvd lenge å komme over forholdet jeg har til mindre pene mennesker, men sliter veldig med dette, så om du skulle vært jentevenn må du ha utseende med deg. Er du ikke så pen så må du som sagt ha veldig bra personlighet, men da er du nok ikke noe jentevennmateriale. Er sikkert mange der ute som ønsker seg mindre pene jenter som jentevenner.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det der må være noe av det rareste jeg har lest, Battone. Liker du ikke å ha mindre pene guttevenner heller? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Sliter faktisk litt med det og ja, men er verre med jenter. Jeg holder meg litt borte fra særlig jenter som ikke er så "pene" fordi jeg ikke ønsker å gjøre dem forlegne. Av erfaring så flørter jeg egentlig med alt og alle, og mindre pene jenter har lettere for å misforstå min flørting med at jeg sjekker dem opp. Lettest å holde seg unna dem.. Dette er selvsagt min erfaring, penere jenter kan du leke litt mer med før dem er med på notene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå