Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skriftlig eksamen i Markedsføring og ledelse 2

Anbefalte innlegg

Hei!

Vil du være en engel og sende det til meg også? :)

Jeg har ligget med influensa i hele dag, og føler meg så absolutt ikke forberedet :(

På forhånd tusen takk, og lykke til imorgen!

bra jeg ikke er alene om å være syk på forberedelsesdagen.. IT SUCKS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for hjelpen rohin, men kan du oppgi kildene dine som du har brukt for å skrive det dokumentet?

Mesteparten er hentet i muntlig kontakt med en SATS-ansatt.

Ellers står det kilder der det er brukt.

Nevn boka i tillegg.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Hei alle sammen! Fant mye nyttig her, men sitter fortsatt litt fast. Ser det er over et år siden denne tråden ble opprettet, men tenkte kanskje noen fortsatt hadde dokumenter eller liknende. Skal nemlig ha prøveeksamen imorgen med akkurat samme oppgave! Noen som kan dele med meg? Hadde satt veldig stor pris på det. Send meg gjerne en mail om du har oppgaven liggende enda :))) [email protected]

Lenke til kommentar

Hei

Skal ha tentamen i morra, med akkurat denne oppgaven. Noen som har noe brukbart å sende? Trenger hjelp, har funnet oppgaven på internett, og de var ganske vanskelige. Kunne trengt litt hjelp XD

Herlig å få gamle eksamensoppgaver på tentamen, må jeg si :D

Tusen takk til alle eventuelle behjelpelige medmennesker.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Hei! Jeg skal ha tentamen i Markedsføring og har fått akkurat denne oppgaven som dere ser ut til å ha fått på eksamen, er det mulig at noen vil sende meg noen retningslinjer til hvordan dere utførte selve eksamen?? Eller sende en melding med besvarelsen:) tusen takk på forhånd!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei! Jeg skal ha tentamen i Markedsføring og har fått akkurat denne oppgaven som dere ser ut til å ha fått på eksamen, er det mulig at noen vil sende meg noen retningslinjer til hvordan dere utførte selve eksamen?? Eller sende en melding med besvarelsen:) tusen takk på forhånd!!!!!!!!!

Hei,

jeg har tentamen i akkurat den samme oppgaven :) noen som har noe stoff som ville hjulpet?

send PM eller mail. hadde vært til stor hjelp.

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...