Faarikaal Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Veit ikke om jeg har noen særlig gode tips annet enn det som allerede er oppgitt i dette forumet, men dersom det er noen som sliter med å finne leverandører og distributører Spenst (som jo er eid av SATS og dermed kan brukes) benytter, vet jeg om disse: Leverandører: MX DC og Sats Sports: Klær, Life Fitness og Gym 80: Treningsapparater, Multipower: Proteindrikker og -barer. Distributører: DHL, Bring, Tollpost. De benytter selvsagt ganske mange flere, men disse var de jeg fikk oppgitt av Spenst. Håper det er til hjelp for noen, til SWOT, konkurrentanalyser eller annet Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Sjekk Mailen din diablonor, e-post. Lykke til alle sammen forresten ! Lenke til kommentar
karinmyh Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 er det ingen som vil dele noe info? har lest gjennom de aktuelle kapittelene og sett gjennom sats hjemmeside men føler at jeg mangler veeeeldig mye info:/ Lenke til kommentar
juuulii Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 er det ingen som vil dele noe info? har lest gjennom de aktuelle kapittelene og sett gjennom sats hjemmeside men føler at jeg mangler veeeeldig mye info:/ samme her, har lest og notert en god del.. men mangler info :s Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Sjekk innboksen deres juuuulii og karinmyh. Lenke til kommentar
Kestas Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 er det ingen som vil dele noe info? har lest gjennom de aktuelle kapittelene og sett gjennom sats hjemmeside men føler at jeg mangler veeeeldig mye info:/ samme her, har lest og notert en god del.. men mangler info :s Samme her, lykke til på eksamen i morgen. Lenke til kommentar
Hannew Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Sjekk innboksen deres juuuulii og karinmyh. Hei! Vil du være en engel og sende det til meg også? Jeg har ligget med influensa i hele dag, og føler meg så absolutt ikke forberedet På forhånd tusen takk, og lykke til imorgen! Lenke til kommentar
thanib0i Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) kunne noen sendt til emg og ? :S sliter litt jeg . finner ikke alt infoen jeg trenger . . var visste ikke så lett som jeg trodde . :SS Endret 4. juni 2009 av thanib0i Lenke til kommentar
Hannew Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det noen som har funnet konkrete eksempler på hvordan SATS driver med personalutvikling f.eks? Er det i det hele tatt meningen at vi skal finne det? Lykke til imorgen Lenke til kommentar
russ09 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kunne noen være en ENGEL og sende det til meg og. Jeg sliter noe sykt og er avhengig av hjelp for å kunne stå i faget engang. Jeg beeer dere Lenke til kommentar
juuulii Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Lykke til alle sammen i morgen! :-) Endret 4. juni 2009 av juuulii Lenke til kommentar
susogole Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Har funnet noe om de forskjellige punktene, men vil gjerne få andre synsvinkler på punktene. Noen som er villig til å utveksle stoff? Lenke til kommentar
daniboy13 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 HEI!! Jeg kan ingenting. Få stryk i morra. Vil du sende til meg også? OXOXOXO 10hi Lenke til kommentar
krass Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 noen som vil dele med meg også? I såfall PM! jeg har også litt info hvis noen er keen på å bytte Lenke til kommentar
linduuz Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg kunne også trengt litt info på pm. Var egentlig litt mer arbeid enn jeg trodde. Har funnet en del, men som mange andre føler jeg ikke jeg har funnet på langt nær så mye som jeg bør-- Help please? Lenke til kommentar
Kestas Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Les gjennom årsrapporten for SATS(strategier og sånt) så går det sikkert greit Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er julenissen i dag, for dere som fortsatt er våkne: http://klikken.no/82SATS.doc Best Regards/ Med vennlig hilsen RDP Underholdning Rohin Kumar Markeds- og salgsansvarlig ------------------------------------------------- Hestehagen 6 N-3028 Drammen Direct: 90797493 e-mail: [email protected] Lenke til kommentar
impz Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Hehe, og den årsrapporten var på svensk Er det noen snille mennesker der som har lyst til å dele med meg og? Tusen takk Rohin Endret 4. juni 2009 av impz Lenke til kommentar
linduuz Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er julenissen i dag, for dere som fortsatt er våkne: http://klikken.no/82SATS.doc Best Regards/ Med vennlig hilsen RDP Underholdning Rohin Kumar Markeds- og salgsansvarlig ------------------------------------------------- Hestehagen 6 N-3028 Drammen Direct: 90797493 e-mail: [email protected] Løøvly! Tusen, Tusen TAKK=) Lenke til kommentar
krass Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er julenissen i dag, for dere som fortsatt er våkne: http://klikken.no/82SATS.doc Best Regards/ Med vennlig hilsen RDP Underholdning Rohin Kumar Markeds- og salgsansvarlig ------------------------------------------------- Hestehagen 6 N-3028 Drammen Direct: 90797493 e-mail: [email protected] hjertelig takk rohin!! helten min i dag og i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå