Gå til innhold

Hjelp til Medieeksamen.

Anbefalte innlegg

4. Grafisk:

Lag et grafisk produkt med tema konflikt. Du står fritt til velge grafisk produkt.

Noen ideer? Jeg synes oppgaver er for åpen, så jeg kommer ikke på noe. Tenkt litt på og vri det mot en nødhjelpsorg. Men ja.. Kanskje litt kjedelig.

Takknemmlig for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Miljøkonflikt, kriminalitet, politikk, skuespill(drama).

Dra frem norsk ordbok eller google konflikt. Noe av det fine med en så åpen oppgave er at den kan tolkes på mange måter. Finner du noe som du mener er en bra konflikt så er det din tolkning. Bare pass på at du ikke velger noe som bare du kan se konflikten i, det bør være en felles oppfattelse av konflikt.

Ellers Lykke Til :)

Lenke til kommentar
Hjelp til Medieeksamen.

Vil du at vi skal hjelpe deg med eksamen? Her må du nok trå til selv slik resultatet blir ut fra dine kunnskaper/evner i faget. Alt annet er nok å regne som fusk.

Det spørs jo på eksamensformen det. Dersom de har alle hjelpemidler tillatt, i hvert fall under forberedelsestiden, er diskusjonsfora og andre bidragsytere også greit. Det er mange varianter av eksamener der vitsen er at man skal få frem et produkt, mer enn at man på død og liv skal ha gjort hver minste lille ting selv, inkludert alle idéene. Arbeidslivet trenger folk som får jobben gjort skikkelig, så bryr de seg egentlig lite med hvem som står bak detaljene.

Men selve jobbingen må han nok stå for selv - da jeg ikke tror det er noen som gidder å gjøre eksamensoppgaven hans for ham...

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...